Gå til innhold

Til dere med småbarn. Hvilken sofa har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skinn? Stoff? Hvilken farge?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 år gammel mørkeblå skinnsofa. Byttes ikke ut med det første:-)

Skrevet

Beige alcantara.

Elsker sofaen vår!

Har blitt spydd i og sølt på, bare å tørke av med ei fille. Og ikke så klamt som en skinnsofa.

Skrevet

Svart skinnsofa, praktisk og greit:)

Skrevet

Svart skinnsofa, egentlig kjøpt for å gjøre det lettere å vaske etter hundene, men så ble det baby til slutt:)

Skrevet

Vi har en sånn grå med grøt i

Skrevet

10 år gammel svart skinn sofa. holder seg like fin og kan vaskes med klut :) blir her til ungene er godt voksne ;)

Skrevet

Svart skinn sofa.

Hadde en døds stillig turkis stoff sofa før, men det var jaggu ikke barnevennlig.

Skinn er genialt!

Skrevet

Lys stoffsofa, går greit det. Barna skal da ikke fly rundt med mat i hendene, og de får ikke spise i sofaen.

Skrevet

I stua har vi lys beige mikrofibersofaer, i kjellerstua rødbrun skinnsofa. Ikke noe problem med lys stoffsofa i stua. For det første får ikke gutten vår fly rundt i stua med mat i hendene og for det andre er mikrofibersofa veldig lett å holde rent. Evt flekker fjernes enkelt med en klut og en gang i året renser vi med tepperenser.

Skrevet

Sort skinnsofa!

Utrolig praktisk! Da er det ikke så veldig farlig at barna sitter og spiser kveldsmaten sammen med barne-TV. :-)

Skrevet

Sort skinn sofa,stillig,behagelig & praktisk :=)

Skrevet

en sofa fra 50-tallet i nesten litt sånn fløyelsgreier. Putene kan jeg ta av trekket å vaske på, så det går greit. Prøver jo ikke å la lillemann klatre i sofaen med skitne fingre.

Skrevet

Sort skinnsofa. Kommer ikke til å vurdere noe annet på mange år enda når vi har 2 hunder og et barn som er i sin verste grisealder!! Hehe

Skrevet

Mørke grønn skinnsofa, som mannen har "arvet" etter skillmisseoppgjøret etter broren/sivgerinnen.

Vi har også en hund som til stadighet hopper opp i sofaen så fort vi drar ut av huset.

Gjest Toxic
Skrevet

Mørk brun skinnsofa. Veldig praktisk når ungene har omgangssyken og sprutspyr.

Skrevet

glemte å si at min gamle sofa er lilla :)

Skrevet

3barn og hvit skinnsofa. Gjelder bare å passe på at det ikke ligger penner eller tusjer tilgjengelig..:) Jeg har sølete barn, kunne aldri hatt noe annet enn skinn. Skulle jeg valgt om igjen hadde vi hatt en mørkere farge.

Skrevet

Beige skinnsofa - en runde skinnrens i ny og ne og den er fin som bare det.

Skrevet

Mørkebrun stoff sofa, hjørnesalong. Men ungene mine får ikke lov å sitte i sofaen å spise uansett, slik som de griser. De sitter enten på kjøkkenet eller på hver sin puff ved stuebordet.

Skrevet

Offwhite skinnsofa -fortsatt lekker etter 5 år :-)

Skrevet

Vi har mørkbrun skinnsofa. Gjelder ikke bare barn som flyr rundt og griser med mat, kan like gjerne skje i et kaffeselskap en voksen som mister en hel kaffekopp full med kaffe i sofaen. Eller smuler sjokolade, så er ikke bare barn som kan grise! Ellers husker jeg som liten at jeg mistet tyggisen min fra treseteren til toseteren til min mor. Heldigvis at det var en skinnsofa...

Skrevet

Svart Skinnsofa. Hadde ikke så veldig lyst på det i utgangspunktet men veldig glad for det med to små barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...