Gå til innhold

Ang vasking av klærne til den lille..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner dere å vaske klærne? Sengetøyet?

Hva vasker dere med?

Jeg har ikke hatt baby på 7år, så jeg aner ikke hva jeg driver med! Men kjøpte i dag Neutral vaskemiddel + skyllemiddel og våtservietter i samme merke. Funker det? :-)

Takk for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har allerede en gutt med atopisk eksem, så her har det gått i neutral siden han ble født, og den fungerer veldig bra!

Har alt vasket det meste så det ligger klart i skuffer på rommet hans, 5 uker til termin i dag! Men synes vel selv at det var litt vel tidlig ;-)

Skrevet

Hei. Bruker de samme midlene som deg Knøttet! Er ferdig med å vaske det jeg skal og bagene er pakket klar. Har 4 uker igjen til termin. Er 13 år siden sist fødsel og da var det ikke snakk om å vaske nytt babytøy. Mye som er forandra fra den gang. Vasker ikke nye ting som bæresele, vippestol, sengekant osv. Har bare montert alt slik at jeg ikke tar det direkte utav plasten før han kommer ut. Tørker bare over rett før det skal brukes.

Skrevet

4 uker igjen til termin.

Jeg har vasket alt tøyet(både nytt og gammelt) med omo&omo color.

Comfort skyllemiddel(sommerfrisk).

Skrevet

hei, jeg har termin i slutten av juli, og i går ble første babyklesvask vaska.Vasket med Blenda Sesitiv. Neutral er fint å bruke for nyfødte bebiser.

i morgen skal resten av klærne, sengetøy, håndklær til baby, og lammeskinn vaskes, og legges på plass i skuffer og hyller :-)

Skrevet

Etter en sjekk på føden på fredag, ble klær og sengetøy kasta i maskina i går. Bare 3 uker igjen og mye vonde kynnere så fikk det plutselig litt travelt :-)

Skrevet

vasket sengetøy i går kveld, med vanlig omo og skyllemiddel (ingen allergier i vår familie...har to barn fra før)..Barneklærne vasket jeg for en liten stund siden.. og jeg har to uker til termin. Har enda ikke pakket bagen og senga til babyen er enda ikke på plass, den står hos søstra mi, men den kommer nok snart. Får vel pakke bagen snart kanskje:)

Skrevet

Blir bare neutral her.. Syns ikke babyer skal lukte parfymert og ikke er det bra for huden heller.

Kommer til å vaske mellom 9 og 6 uker før tror jeg..

Skrevet

Jeg kjøpte neutral for en stund siden,men syns ikke klærne ble rene.. Men babyklærne er vaska med neutral nå, de var jo ikke veldig møkkete så :)

Men ellers går det i OMO og skyllemiddel med parfyme her.. går fint med frøkna på 1 år

Skrevet

jeg bruker bare blenda sensetive color. Går fint med mine to små..:) bruker aldri skyllemiddel, for jeg tåler ikke lukta av det, gravid eller ei..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...