Gå til innhold

Jeg har födt!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg tirs. 15. juni om at jeg lurte på om noe var i gang. Fikk råd av dere om å ringe inn. Fikk da en sjekk, og hadde 5-6 cm!

Fikk en vakker jente på slaget 00:00 onsdag 16. juni 3 uker og 2 dager för tiden. Hun var 3245 g og 48 cm lang.

Födselshistorie kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse gratulasjoner til deg

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!

Skrevet

Ååååå så deilig å være ferdig , men veldig tidlig da!! Bra hun var såpass stor , og kan tåle det :-)

Håper du fikk en drømmefødsel, for jeg husker du kommenterte min nr 2 og at du gjerne ville ha en sånn!

Kos dere masse så gleder vi oss til historie senere!!!

Skrevet

Hehehe, jammen med godt du ikke rakk å reise til venninnen din da! (for det var du som skrev innlegg om det?) Gratulerer så masse. Heldig som er ferdig. Håper jeg og går i fødsel om ei god uke! Stooor klem. Kos dere masse!!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Kos deg med den lille prinsessa di!

Skrevet

Takk, dere! Kommet hjem i dag, så nå starter den nye tilværelsen. Hun suger som bare det! Og det er bra, for storesöster var det mye problemer med i forhold til amming. Er sår da...

Nicoline: Drömmefödsel vil jeg ikke kalle det. Grua meg veldig fordi jeg var redd det ville bli som sist; ikke særlig vondt opp til 8 cm, for så å stoppe opp en stund og bli satt i gang ved at vannet taes. For da gikk det på 45 min sist, og det var superheftig, og jeg rakk ikke vende meg til smertene.

Det ble vedlig likt som forrige gang, bortsett fra enda raskere og heftigere etter at vannet ble tatt! Gikk da på 15 min! Hadde null kontroll og panikk.... Men nå er det over og jeg er meget lykkelig!!

Katta: jo, det var jeg som egentlig skulle besöke en venninne et stykke unna... hehe..:)

Skrevet

Huff ja, gruer, jeg har fødsler alla deg! Veldig raske, men uhyre smertefulle de siste cm. Heldig som er ferdig asså, gruer som en gal etter hele 13 år.... Så bra hun suger godt da. Kos dere. Stooor klem

Skrevet

Gratulerer så mye!! :-) Har tenkt mye på deg siden ditt siste innlegg. Har selv termin 9. Juli, og er kjempespendt.

Ønsker deg og dine en kjempefin tid framover!!!!

Masse klemmer fra meg :-)

Skrevet

Åå, gratulerer så mye! :-) Har termin samme dag som deg jeg også, og husker jo innlegget ditt:-) Håper dere koser dere mye!! :-) Jeg venter fortsatt på fullmånen :-P Hvis hun ikke kommer før pga keisersnitt, fordihun ligger i seteleie------

God sommer og venter på fødselshistorien din! :-)

Skrevet

ååhh gratulerer så mye! :-) Kos dere med den lille skapningen deres, og god sommer! :-)

Skrevet

Oi oi oi, ja da skjønner jeg GODT at panikken tok deg!!! 15 minutter er ikke akkurat nok til å vende seg til smertene nei.....da er du bare med på det kroppen gjør uten særlig kontroll selv!!

Men nå er dere endelig sammen og har startet gode rutiner for tiden som kommer...HERLIG!!

Jeg hadde samme opplevelse som deg når det gjaldt amming. Mye problemer med nr 1 og ingen med nr 2. Litt sår første uken,men ble faktisk bedre av at jeg la han ofte til brystet og lot de lufttørke etter, før jeg tok på igjen bh og ammeinnlegg!

KOS dere masse i tiden som kommer, og send litt fødestøv til oss andre som har termin snart!

Mange gode (litt misunnelige) klemmer :))))

Skrevet

Gratulerer så mye med babyen ;o)

Og såpass før termin..

Håper alt står bra til -og kos dere masse i tiden fremover!

Klem fra DD

Skrevet

Gratulerer med flott jente og lykke til fremover! Kos dere masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...