Gå til innhold

skjule for venner....


Maibaby:)

Anbefalte innlegg

kjenner jeg er skikkelig frustrert, er 6+3 på vei og har ikke sagt det til noen enda... men har noen utroooolig nyskjerrige venninner som nå går og hvisker og tisker!!! ei venninne av meg leier i kjelleren, og tror at hun har overhørt en samtale meg meg og mannen min eller noe, for hun var så sikker, så jeg tok meg ei"øl" i kjelleren igår sammen med noen venninner, helte munkholm oppi en vanlig flaske... og etter jeg hadde gått hadde hun drukket av slutten på ølen min, så fikk jeg mld senere der hun skrev" godt med munkholm"? blir så utrolig frustrert og irretert, er jo en grunn til at vi ikke sier det til alle enda!!! og jeg er nå redd for at hun vil si det videre, og at vi nå bør si det til foreldrene våre slik at de ikke får høre det av andre!! (vi bor på et sted der alle kjenner alle) åååååååå!!!!!! klikker snart, full av hormoner så blir det stress med dette i tillegg!!! hva ville dere gjort, dersom jeg snakker med henne så vil jeg bare bekrefte mer at jeg er gravid, og hun er ikke akkurat best i verden til å holde hemmeligheter... mannen min mener at vi bare skal ignorere henne, for hun kan jo ikke "bevise" noe....

 

rett før jeg kaster henne på gata!! hehe ;) skal bli heeeerlig når det blir offisielt forhåpentligvis i uke 12!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff å kjedelig. Håper hun venninna di klarer å holde munn og hun burde jo strengt tatt skjønne greia med at dere ikke vil fortelle det til noen. Jeg har sagt det til mine nærmeste pga MA/SA tildligere så er greit å ha noen å lene seg på hvis det skulle gå galt eller når jeg får mine lettere hysteriske anfall. Hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorer henne er nok det beste,hun er flink om hun greier å skille mellom vanlig øl og en slurk munkholm da?..Ignorer henne så tror hun at hun kanskje tok feil siden hun ikke får respons fra deg..

Jeg forteller ikke mine venner det heller,jeg har fortalt det til ei venninne og foreldrene mine og søskene mine,snart til svigers. Ellers vil jeg ikke fortelle noen det,hadde en BO i februar(jeg var i uke 13) da visste jo alle det så det vil jeg ikke oppleve på nytt,så ingen andre skal få vite det før etter uke tolv og UL viser at alt er bra :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt forferelig å skjule det for venner og familie. Har også en blogg som jeg skriver ned alt på, men nå kan jeg ikke si noenting. Må bare late som at jeg er sliten pga av andre ting. Utrolig frustrerende. Fikk også et spørsmål fra tanta mi i dag; Er du gravid igjen, ettersom du er så trtt hele tiden? Øh..neida, er bare sliten pga at det har vært så mye i det siste...ØH...........NOT!

Forrige gang jeg var gravid fra januar til mars, fortalte vi det veldig tidlig. Da endte det med at jeg mista i uke 11. Så denne gangen vil jeg ikke fortelle noen om det før jeg vet sikkert at det sitter!

ønsker deg all lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...