Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Skal framover være dagmamma annenhver helg, og har allerede (uten å ha "utlyst" noe) fått ei som er interessert :-) Men så var det dette med priser da, hvor mye bør jeg ta pr. time, og skal timesatsen være lik dag og natt? Noe rabatt på søsken eller? Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Jeg tar vertfall 4500 i mnd og er da dagmamma mandag- fredag fra ca 8 til 4 noen ganger kortere dager. Jeg holder kun brødskive og pålegg til frokost og lunch og pålegg og drikke Vann/melk. Jeg bor i stavanger da, men vet om dagmammaer så tar mye mer og dekker kun det jeg gjør og de gjør det svart... Noen av dem tar rundt 6000 og oppover...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 HI her. Hva med å ta: 50 kr pr time pr barn. 35 kr pr time pr barn om det er søsken 350 kr pr natt pr barn (fra kl 20-08) Bor i nord-trøndelag da. Jeg tar da imot barn fra ca kl. 1700 på fredag, og kan passe fram til søndag ca kl. 1900.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Hæh? Noen sm virkelig gir fra seg barna annenhver helg? Helgene e jo for familien.. Trist..
Gjest Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Alenemødre som må jobbe helg hvor faren ikke er interessert i samvær, for eksempel? Jobber man annen hver helg har man sikkert tid til barna ellers i uka
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 HI her Blir jo sikkert forskjellige barn da. Så jeg er ledig som dagmamma annenhver helg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå