Gå til innhold

Da har jeg søkt om kontantstøtte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått barnehageplass f.o.m 17 august,men siden gutten min er født 1 juni 2009 trodde jeg kanskje at jeg kunne få kontantstøtte for juli og kanskje august. Tviler egentlig litt på det, men får jeg avslag så har jeg hvertfall prøvd. Noen som vet sikkert angående dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du i din fulle rett til !! Men tviler på du får for august...

Skrevet

Du får for august også :)

Skrevet

Men hvordan virker det, må jeg si opp kontantstøtten selv, eller slutter den å løpe etter at han har begynt i barnehage?

HI

Skrevet

Når du fullte ut skjema om kontanstøtte så står der om barnet har BHG eller skal i BHG, skrev du noe der?

Mi er født i april, så jeg skrev at hun skulle begynne i BGH aug 2010.

Så etter 14 dager fikk jeg brev i posten om at første utbetaling var i mai og siste i aug pga da begynner barnet i BHG.

Men om du ikke har fullt ut det så gir du bare beskjed etter utbetalinga i aug om at du har BHG, eller må du betale tilbake alt etter aug :(

Skrevet

Jeg skrev at han har fått barnehageplass f.o.m 17 august 2010. Men har jeg da rett på kontantstøtte både for juli og august? Og siden jeg skrev at han har fått barnehageplass fra august av, slutten utbetalingene av seg selv da?

HI

Skrevet

Samme gjorde jeg. Ja du får for juli OG aug :) Da skal utbetalingene stoppe av seg selv ja, MEN om du skulle få i sept så gi beskjed så du ikke må tilbake betale når de merker det :) Men det stopper nok i aug ja :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...