Venterbabyjuli10 Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Så kjedelig, og såå mye tyngre det blir når man er gravid. Føler til tider at jeg ikke får puste.... Er vi flere i samme situasjon som kan trøste hverandre? ;
petite fleur Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Kjedelig å bli syk på toppen av det hele da.....Antar du som meg er sliten og tung nå på slutten, jeg har 17 dager igjen. Jeg er ikke forkjølet, men har de siste dagene vært uforklarlig kvalm, hatt vondt i magen (ofte på do), vondt i hodet og generelt dårlig i kroppen med mye kynnere, nedpress og murringer. Bekkenet har også for sikkerhets skyld blitt enda stivere enn før. Sutre, sutre..... Nå kan du komme ut, lillebror! :-)
iok med sønn <3 Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Jeg har vært syk en uke! Er såååå lei!! Influensa ligenendes liksom. Tett i nese, vondt i hode, hals... kaster opp til tider, for jeg føler det tetner seg i halsen. Mye slim liksom... Jeg har jo 8 uker igjen da, men føler det tar litt vel lang tid å bli frisk... Kjedeli altså! Håper du blir frisk snart da, så du har energi til fødselen
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Uff, er i akkurat samme situasjon som deg! Har 2 uker til termin idag og plutselig fått kjempevondt i halsen og ørene. Er slapp og sliten, og vil IKKE bli syk nå! Skulle jo bare ta det med ro og lade opp til fødsel og barseltid jeg nå.... *Trøsteklem*
jasu88 Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Har også fått stygg hoste. det har heldigvis ikke blitt nå mer ennå, men jeg frykter at det blir det. med første mann ble jeg syk i uke 30, å når fødselen startet 13dager før termin hadde det utviklet seg til lungebetennelse. var ennå syk ca 1 mnd etter fødselen i tillegg. TUNGT!!! Da ble han til slutt tatt med sugekopp fordi jeg bare hostet når jeg sku presse, å var heeelt utslitt så nå er jeg skikkelig redd får å bli så syk igjen til fødselen, er 14 dager til termin.. vety ikke helt om jeg ønsker bare å få h*n ut fort før det utvikler seg, eller håpe på at det ska gå over før fødsel..... Men folk sier at når man først blir syk så blir man nesten ikke frisk før etter fødsel.... stemte dessverre med 1mann *trøster dere andre* håper dere slipper å være syk under fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå