Gå til innhold

Noen som har Stonz booties til ungene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde? Er det noe å bruke i barnehagen til ettåring? Både høst og vinter?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har til gutten min, dvs hadde. Med innlegg. Var veldig fornøyd, men når han begynte å gå byttet vi til sko-lettere for gutten å gå i, gir mer støtte.

Men før den tid var de kjempegode å ha, varme og vanntette-noe feks ikke Polarn og pyret sine fotposer er.

Skrevet

har bestilt nå og venter i posten om en dag eller tre :)

Skrevet

Veldig fornøyd=) Jenta mi brukte dem hele vintern, selv om hun ganske raskt ble en stødig spaserer også utendørs i snøen- hun både løp og baste og akte med dem; de satt som støpt og falt ikke av. Men vær klar over at de ikke er 100 % vanntette, så hvis det plasker ned ville jeg kanskje vurdert støvler el regntette fotposer

Skrevet

Minstemann brukte det hele vinteren og våren da han var rundt året.

Varme og tørre, lette å ta på/av (særlig for små med runde føtter (dvs høy vrist))

Hadde ull-innlegg på vinteren.

Anbefales på det varmeste (men husk at de er litt små i str. særlig med vinterinnleggene i).

Skrevet

Jeg har brukt det til prinsessen på 1 år. Har vært supre i barnehagen. Jeg hadde hjemmelagde innlegg i. Kjøpte termoullsokker i str 45 og tovet dem i maskinen og klippet og sydde littt, så kostet det meg nesten ingenting!

Har vært veldig fornøyd med dem, spesielt siden vi ikke fikk tak i sko som vi fikk beina ned i for hun er høy over vristen og tjukk i leggen, så stontzene reddet oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...