Tommage♀♂ Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 I den settingen hadde nervene gjort meg til et kadaver, men hun ser bare tvers gjennom lykkelig ut. Ååå, jeg gråter! Og brudgommen ser da veldig søt og glad ut han også=)
FrøkenSprøken Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Jeg synes brudgommen ser skikkelig sleip ut, jeg. Han er sikkert ikke det, da. Men ikke min type, for å si det sånn Victoria er nydelig, men jeg er litt skuffa over kjolen. Synes den er litt kjedelig. Men vakker er hun jo uansett
Tommage♀♂ Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2010 Jeg liker sånne enkle kjoler jeg=) Med den sleiken ser han jo sleip ut, hehe, men uttrykket i øynene hans gjør ham litt snill likevel. Men nå er jeg i total bryllupsrus da, så alt sees gjennom slørete øyne;)
Kitsune Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Enig, den var ikke veldig spennende. Men hva er det med dette eviglange slepet som alle kongelige har? Kunne jo sydd en brudekjole til av det jo:P Noen har nok malt smilet på Daniel, eller så har nervene frosset det. Han så litt stiv ut:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Kjolen får en 6'er av meg på terningen! Den er faen meg helt helt fantastisk. Enke, retro og det ser jaggu ut som hun ha bh under som passer kjolen!!! Hurrahhhh!!! Derimot får damen som akkurat sang minus 6 på terningen for å ha den mest tacky hudfargede kjolen ever! Så jo ut som en sånn sirkusartis-drakt som man skal se naken ut i! Victoria ruler, og der var hun gift med Clark Kent!!
Tommage♀♂ Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2010 Hehe, Clark Kent var en treffende beskrivelse! Og helt enig ang. kjolen til sangerinnen, hohoo!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 haha, jeg tenkte på Clark Kent jeg også! En meget rørt og tårevåt en som sådan;)
Kitsune Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Leste et annet innlegg her ang. dress code i bryllup, og kler man seg i grønt er man visstnok sjalu på bruden og/eller har hatt seg med brudgommen. Derfor hever jeg øyenbrynet litt når jeg ser på Dronning Margrethe. En annen ting er om Dronning Sonja og Kong Harald deler plastisk kirurg, for de er jammen helt like..
Fire småtroll Skrevet 19. juni 2010 #9 Skrevet 19. juni 2010 Har skikkelig lyst til å rufse han Daniel litt i luggen jeg, hva er greia med den sleiken liksom! Han hadde jo sett helt ok ut med en litt annen sveis.. Men han om det, bludeparet var jo flott da. Synes brudekjolen var kjempefin jeg, liker det enkle best. Men brudepikene må ha ha vært skuffet over kjolene sine, de var litt for enkle synes jeg, nesten som Lucia-kjoler jo. Helt enig sår det gjelder kjolen til sangerinnen da, satt akkurat her og spurte mannen om ikke slike ting var "godkjent" på forhånd. Den var jo sykt utringet og enda sykere ettersittende i HUDFARGET stoff, den var helt forferdelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå