Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Jeg vet ikke hva dette er men jeg føler jeg mangler selv-kontroll!! Er veldig redd... Jeg har masse inkasso saker, sliter med å være impulsiv.. Kjøper og gjør ting når jeg føler for det.. Når jeg føler noe reagerer jeg kraftig utifra det.. Tenker ikke over hva jeg sier/ gjør før ettertid og angrer meg Hva i all verden kan feile meg
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Be om hjelp, jeg regner med du har barn, siden du er her inne? Deres sikkerhet og behov må gå først. om du ikke kan be familie om hjelp, så ring en venn eller ta kontakt med fastlegen din. Du trenger nok både en samtalepartner og evn en som kan hjelpe deg med de økonomiske problemene dine. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Ja, jeg har vært til gransking for bipolar før. men jeg er ikke bipolar.. Tenker om det kan være ADHD
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Det kan det jo godt være, uten at jeg vet nok om det. Be legen om å finn ut hva som feiler deg, du kan jo ikke fortsette sånn.. som sagt, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå