Gå til innhold

Jeg er bekymret over meg selv..


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg vet ikke hva dette er men jeg føler jeg mangler selv-kontroll!!

 

Er veldig redd...

 

Jeg har masse inkasso saker, sliter med å være impulsiv..

Kjøper og gjør ting når jeg føler for det..

 

Når jeg føler noe reagerer jeg kraftig utifra det.. Tenker ikke over hva jeg sier/ gjør før ettertid og angrer meg :(

 

Hva i all verden kan feile meg :(

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om hjelp, jeg regner med du har barn, siden du er her inne?

 

Deres sikkerhet og behov må gå først. om du ikke kan be familie om hjelp, så ring en venn eller ta kontakt med fastlegen din. Du trenger nok både en samtalepartner og evn en som kan hjelpe deg med de økonomiske problemene dine.

 

 

Lykke til!

Skrevet

 

Ja, jeg har vært til gransking for bipolar før. men jeg er ikke bipolar..

 

 

Tenker om det kan være ADHD

Skrevet

Det kan det jo godt være, uten at jeg vet nok om det.

Be legen om å finn ut hva som feiler deg, du kan jo ikke fortsette sånn..

 

som sagt, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...