Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Og er superfornøyd Kjempetøft, og helt Meg ble det.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Syns det selv hvertfall ca til haka foran, og skråskjært til ca underkant av skulderbladene bak. Brukte bare kniv, ikke saks, så litt tøff i stilen. Farga det nesten svart. Og klippa sånn at det ser ok ut, selv om jeg må løpe rett fra dusjen og ut Akkurat nå er det litt "hulder" styla til ære for all vinden ute =D Fønix
Rampongi Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Det hørtes kjempetøft ut! Kos deg i hulder-været
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 det skal jeg =D Ble stoppa på gata av ei dame som lurte på hvor jeg klippet meg, hun ville å ha det sånn =D
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Nå er jeg bare bakfull og tom for røyk =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå