Gå til innhold

Fønix har klippa seg =D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er superfornøyd

Kjempetøft, og helt Meg ble det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det selv hvertfall

 

ca til haka foran, og skråskjært til ca underkant av skulderbladene bak.

Brukte bare kniv, ikke saks, så litt tøff i stilen.

Farga det nesten svart.

Og klippa sånn at det ser ok ut, selv om jeg må løpe rett fra dusjen og ut

 

Akkurat nå er det litt "hulder" styla til ære for all vinden ute =D

 

Fønix

Skrevet

Det hørtes kjempetøft ut!

 

Kos deg i hulder-været :)

Skrevet

det skal jeg =D

 

Ble stoppa på gata av ei dame som lurte på hvor jeg klippet meg, hun ville å ha det sånn =D

Skrevet

Nå er jeg bare bakfull og tom for røyk =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...