Gå til innhold

Skatteetaten begynner å sende ut SKATTEPENGENE 24.JUNI !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det har vært et gruelig mas om dette flere ganger for dag i ukesvis...

Så om dere kan hjelpe til å holde denne høyt oppe, så maset tar slutt... hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, og det er det under en uke til ;-D

Skrevet

fatter ikke at folk gnåler om det samme hvert enenste JÆVLA år! skattepengene blir alltid sendt ut rundt st.hans, som er på den samme forbanna datoen hvert eneste år! slutt å gnål om de helvetes skattepengene! eller bruk google, om det er så viktig. er ma ikke istand til å google deg frem til svaret, spørs det om man har så mye å gjøre på nettet.

Skrevet

Nei, de gjør ikke det. Skatteoppgjøret er klart 24.juni. De blir sendt ut kort tid etter. Nå har jeg vært så snill og grei at jeg har klippet ut dette fra skatteetaten sine egne sider sånn at dere analfabeter som ikke greier det sjøl (forhåpentligvis) kan greie å lese det her:

Skatteoppgjøret er klart torsdag 24. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. Første termin restskatt skal betales innen 20. august. Andre termin restskatt skal betales innen 24. september.

Skrevet

Er lei for at jeg ikke kom på dette for 2 uker siden...

HI ;)

Skrevet

Og det gleder vi oss til.. heh.. jau!

Skrevet

dytter litt. helvete så folk gnåler altså!

Skrevet

..og er vi riktig så heldige så kaaaaanskje de står på konto til helga :)

Skrevet

Å så bra da, trodde man fikk pengene like før jul jeg, slik at man kunne kjøpe flotte julepresanger!:-))

Skrevet

Og for dere som ble kjempeglad nå, så gled dere ikke for tidlig, noen av oss får ikke skattepengen før i oktober

Skrevet

24 JUNI JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...