Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Syns det har vært et gruelig mas om dette flere ganger for dag i ukesvis... Så om dere kan hjelpe til å holde denne høyt oppe, så maset tar slutt... hehe...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Jepp, og det er det under en uke til ;-D
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 fatter ikke at folk gnåler om det samme hvert enenste JÆVLA år! skattepengene blir alltid sendt ut rundt st.hans, som er på den samme forbanna datoen hvert eneste år! slutt å gnål om de helvetes skattepengene! eller bruk google, om det er så viktig. er ma ikke istand til å google deg frem til svaret, spørs det om man har så mye å gjøre på nettet.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Nei, de gjør ikke det. Skatteoppgjøret er klart 24.juni. De blir sendt ut kort tid etter. Nå har jeg vært så snill og grei at jeg har klippet ut dette fra skatteetaten sine egne sider sånn at dere analfabeter som ikke greier det sjøl (forhåpentligvis) kan greie å lese det her: Skatteoppgjøret er klart torsdag 24. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. Første termin restskatt skal betales innen 20. august. Andre termin restskatt skal betales innen 24. september.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Er lei for at jeg ikke kom på dette for 2 uker siden... HI
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #13 Skrevet 19. juni 2010 dytter litt. helvete så folk gnåler altså!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #16 Skrevet 20. juni 2010 ..og er vi riktig så heldige så kaaaaanskje de står på konto til helga
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #20 Skrevet 20. juni 2010 Å så bra da, trodde man fikk pengene like før jul jeg, slik at man kunne kjøpe flotte julepresanger!:-))
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #22 Skrevet 20. juni 2010 Og for dere som ble kjempeglad nå, så gled dere ikke for tidlig, noen av oss får ikke skattepengen før i oktober
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå