Gå til innhold

Hvor du barn du? - 2 gutter... desverre...


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jada, det fikk jeg høre av ei jeg nettopp hadde møtt.

STAKKARS dame.

 

Da hun spurte meg og jeg sa : Jeg har også to gutter, og er veldig fornøyd :)

 

Da ble hun paff og visste ikke hva hun skulle si...

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødselsdepresjon???

Skrevet

Barna er 1,5 og 3 år...

 

HI

 

Det er nok kjønna hun er misformøyd med ja. Håper hun får jente neste gang da, hvis ikke havner hun vel laaangt ned!

Skrevet

Tragisk at noen er så oppsatt på kjønnet, og ikke kan kose seg med det naturen har skjenket dem..

 

Får håpe hun ikke viser det over for barna=(

 

Skrevet

hæ? har du barn? eller hvor du barn? for jeg skjønte seriøst ikke setningen.. er ikke rettskrivingspoliti..

 

 

Skrevet

12.50 her..

 

er greia at du spurte henne om hun hadde barn,og hun svarte at hun hadde 2 gutter dessverre? =/

Skrevet

HAHA, ja det skal være HAR du barn du?!

 

Skrev først "hvor mange", men d ble feil og skifta...glemte første ordet. beklager!

 

HI

Skrevet

Gjetter det skulle stå: "har du barn, du? Jeg har to gutter, dessverre.."

Skrevet

12.50 her..

 

hehe! :-D

 

 

Skrevet

12.50

 

ingenting å være flau over ;-) er lov å skrive feil vettu;)

(kanskje ikke her inne da men)

 

jeg bare måtte spørre, for jeg satt som et spørsmålstegn:p hehe!

 

 

Skrevet

Bra at jeg ikke blir høvla over her da, av rettskrivingspolitiet! hoho..

 

Det gjelder iallefall å lese igjennom det du har skrevet! Det skal jeg gjøre fra nå av!

 

HI

Skrevet

12 50

sant..

 

de er helt syke etter å ta folk til tider=/ menmen..

 

ha en fin dag videre! ;D

Skrevet

Haha, kanskje hun var forbredt på å få en stakkar deg tilbake...

 

Vi får iallefall konstant spørsmål om når jenta skal komme med våre to gutter selv om vi er stortfornøyde med å ha to friske, raske gutter!!

 

Skrevet

Ha, ha.. Ja, hva skal en svar på slikt da? "Ja, stakkars deg! Er det ikke mulig å få adoptert bort minst den ene heller?"

Skrevet

Ble helt satt ut da hun sa desverre, og jeg hadde aldri, ALDRI spurt om når jenta skal komme. Man får dem man får, og får jammen være takknemlige nok for det.

 

Jeg sa bare: Åhh... Viste jo ikke hva jeg skulle svare tilbake.

 

Pluss jeg vet jo hvordan det er å være guttemamma og folks mas om jenta. Når jeg sier at jeg er fornøyd jeg, og skal ikke ha flere barn, og da sier mange: SKal dere ikke ha jente da?

 

Men kjære deg sier jeg, Hva hvis det kommer en gutt til da? skal jeg gi han bort da i bytte mot ei jente?

Da blir vedkommende stumme da!

 

Noen tenker ikke lenger enn nesen noen ganger.

 

Ha en fin dag jenter og dere må være takknemlige for de flotte barna deres, gutter som jenter!

 

Skrevet

Jada, det var meg HI over her :)

Skrevet

he he... jeg har ei på jobben som hele tiden snakker om hvor glad hun er for at hun fikk jente. ganske iriterende etter en stund når man har en nydelig gutt selv.

det er som om det å få en gutt er verdens undergang... det er en tankegang jeg rett og slett ikke klarer å fatte uansett hvordan jeg vrir og vrenger på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...