Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Jada, det fikk jeg høre av ei jeg nettopp hadde møtt. STAKKARS dame. Da hun spurte meg og jeg sa : Jeg har også to gutter, og er veldig fornøyd Da ble hun paff og visste ikke hva hun skulle si...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Barna er 1,5 og 3 år... HI Det er nok kjønna hun er misformøyd med ja. Håper hun får jente neste gang da, hvis ikke havner hun vel laaangt ned!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Tragisk at noen er så oppsatt på kjønnet, og ikke kan kose seg med det naturen har skjenket dem.. Får håpe hun ikke viser det over for barna=(
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 hæ? har du barn? eller hvor du barn? for jeg skjønte seriøst ikke setningen.. er ikke rettskrivingspoliti..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 12.50 her.. er greia at du spurte henne om hun hadde barn,og hun svarte at hun hadde 2 gutter dessverre? =/
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 HAHA, ja det skal være HAR du barn du?! Skrev først "hvor mange", men d ble feil og skifta...glemte første ordet. beklager! HI
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Gjetter det skulle stå: "har du barn, du? Jeg har to gutter, dessverre.."
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #11 Skrevet 19. juni 2010 12.50 ingenting å være flau over ;-) er lov å skrive feil vettu;) (kanskje ikke her inne da men) jeg bare måtte spørre, for jeg satt som et spørsmålstegn:p hehe!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #12 Skrevet 19. juni 2010 Bra at jeg ikke blir høvla over her da, av rettskrivingspolitiet! hoho.. Det gjelder iallefall å lese igjennom det du har skrevet! Det skal jeg gjøre fra nå av! HI
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #13 Skrevet 19. juni 2010 12 50 sant.. de er helt syke etter å ta folk til tider=/ menmen.. ha en fin dag videre! ;D
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #14 Skrevet 19. juni 2010 Haha, kanskje hun var forbredt på å få en stakkar deg tilbake... Vi får iallefall konstant spørsmål om når jenta skal komme med våre to gutter selv om vi er stortfornøyde med å ha to friske, raske gutter!!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #15 Skrevet 19. juni 2010 Ha, ha.. Ja, hva skal en svar på slikt da? "Ja, stakkars deg! Er det ikke mulig å få adoptert bort minst den ene heller?"
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #16 Skrevet 19. juni 2010 Ble helt satt ut da hun sa desverre, og jeg hadde aldri, ALDRI spurt om når jenta skal komme. Man får dem man får, og får jammen være takknemlige nok for det. Jeg sa bare: Åhh... Viste jo ikke hva jeg skulle svare tilbake. Pluss jeg vet jo hvordan det er å være guttemamma og folks mas om jenta. Når jeg sier at jeg er fornøyd jeg, og skal ikke ha flere barn, og da sier mange: SKal dere ikke ha jente da? Men kjære deg sier jeg, Hva hvis det kommer en gutt til da? skal jeg gi han bort da i bytte mot ei jente? Da blir vedkommende stumme da! Noen tenker ikke lenger enn nesen noen ganger. Ha en fin dag jenter og dere må være takknemlige for de flotte barna deres, gutter som jenter!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #18 Skrevet 19. juni 2010 he he... jeg har ei på jobben som hele tiden snakker om hvor glad hun er for at hun fikk jente. ganske iriterende etter en stund når man har en nydelig gutt selv. det er som om det å få en gutt er verdens undergang... det er en tankegang jeg rett og slett ikke klarer å fatte uansett hvordan jeg vrir og vrenger på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå