Gå til innhold

Hjelp - jeg lekker!


Med_håp_i_magen

Anbefalte innlegg

Trodde ikke sånt skulle bli et problem før jeg begynte å amme, men nå opplever jeg altså at brystene lekker. (Uke 20) Ikke mye, noen dråper nå og da. Nok til at jeg fant et par flekker med ca en cm diameter på dyna i går. Ellers størkner som regel det som kommer ut og danner små gulaktige skorper på brystvortene, som klør og gjør meg sår.

 

Noen som har noen tips??? Og vet noen om dette er noe som blir gradvis værre utover graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker godt at jeg var litt lekk i første svangerskap. begynte ganske tidlig og ble faktisk verre utover etterhvert som det nærmet seg termin... Det kan være lurt å kjøpe noen ammeinnlegg å ha sånn i tilfelle.. Jeg hadde alltid det på meg når jeg beveget meg utenfor huset for det kunne plutselig begynne å renne! Mot slutten hadde jeg såpass spreng at jeg måtte lære å håndmelke litt hos jordmoren for jeg fikk faktisk ikke sove om natta pga spreng... Dette svangerskapet har jeg foreløpig sluppet unna, men nå er jeg i alle fall forberedt :) Alle svangerskap er vel forskjellige på dette området også, så er vanskelig å svare på hvordan det blir for deg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...