Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Det er 2,5 år siden vi fikk barn. Og sexlysten forsvant omtrent da den testen ble positiv for 3 år siden. Jeg blir fysisk kvalm av tanken på sex, jeg er sliten, orker ikke og klarer ikke bli opphisset om det sto om livet. Vi har nå ikke hatt sex siden i vinter, og jeg har ikke synes sex har vært godt på 3 år. Er det noe galt med meg? Og hva kan jeg gjøre for at det skal bli bedre?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Tja, ikke så lett å svare konkret på. Du kan jo ta kontakt med en sexolog for samtale, og finne årsakene. Hvis du vil prøve å gjøre noe selv så kan du legge alle kortene på bordet for mannen din, og ta initiativ til å jobbe dere gjennom dette sammen. Sett av tid til først bare å være nær hverandre, uten sex. Være nakne sammen, kysse, kose, massere, kile, stryke på hverandre, fortelle hva dere setter pris på med hverandre osv... Etter hvert, når dere har brukt noen dager / uker på bare å ta på hverandre uten å fokusere på sex / kjønnsorganer, så kan dere gå videre, til å tenne og tilfredsstille hverandre, og da være åpne på hva dere liker og ikke liker, hva den andre skal gjøre mer og mindre av osv... Ikke ha samleie. Men f. eks. ha en kveld der du "tjener" mannen din, masserer, tar på ham osv, og bygger opp helt til du bruker munn og / eller hender til å gi ham utløsning... Kvelden etter gjør han det samme for deg, og da er det selvfølgelig selvfølgelig kjempeviktig at du forteller hva du er komfortabel med, hva du ønsker av ham, og stopper ham hvis noe er ubehagelig. Bare prøv å slappe av og nyte... Når dette er naturlig for dere kan dere ta ennå et skritt på veien, og ha samleie igjen. Forhåpentligvis har du da funnet "nøkkelen" til hva som tenner deg, og kan ha sex fordi du har lyst... Da er det bare viktig å huske at sexlysten går i dvale hvis den ikke brukes, så det er viktig å ha jevnlig sex og ta dere tid til hverandre og pleie forholdet på andre måter hvis dere skal holde på "den gode stemningen"... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå