Gå til innhold

Korte lårben


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

er ganske så bekymra etter å fått høre at forsteret hadde litt for korte lårben. Det ble dobbeltsjekket av en lege etter at 2 jordmødre hadde undersøkt, han ba meg prøve å legge bekymringene bak meg, at det ikke var den store forskjellen fra normalvekst. MEN jeg klarer ikke legge dette bak meg, og det stjeler jo så mye glede av å gå gravid..Noen som har fått samme beskjed??Eller hvet om andre med samme beskjed?Ellers sitter på info om dette?

 

Trenger sårt litt hjelp!

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvor stort avvik du hadde, men hos meg tilsvarte målene på hode og mage at jeg var kommet i uke 19,1, og lårbeinet viste at jeg var kommet til uke 17,5 eller noe slik. Men den forskjellen ble var tydeligvis ikke noe de bekymret seg for og sa det lå innenfor normalen allikevel. Hun trengte ikke dobbeltsjekke med andre heller. Hvis du er bekymret ville jeg kontaktet jordmor og få en skikkelig samtale. Ikke noe som helst godt å gå rundt og tenke på slike ting i alle fall :( Få en samtale og få bekreftet at det ikke er noe å tenke på og hvorfor det ikke er noe å tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...