blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 er ikke oppe om natta for å tisse.. er ikke det veldig merkelig??? å jeg er jo"verdenskjent" for å ha peanøttblære... skjønner meg ikke helt på detta e noen andre?
T#3 Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Hei! Det første jeg tenker er da om du drikker nok? Det er ganske mye væske vi skal ha i oss ila en dag.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2010 å ja det e nettopp det.. drikker jo en heldel maaaasse væske som går med på en dag.... så det er jo kjempe rart at e ikkje må tisse om natta... men men ingen er vel like??
prinsesse stilig Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 jeg har og fem uker igjen idag, og går heller ikke på do om natta! Selv om jeg drikker mer enn nok... Noen er vel bare sånn!!
bondeknøl Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Kan hende du ligger roligere enn vanlig? Da produserer kroppen mindre urin
Snøugle Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 43 dager til termin. Jeg drikker vann hele dagen - sees sjelden uten enten vannglass eller vannflaske. Kjent for å måtte tisse ofte, men må sjelden tisse om natta. Bare noen ganger, så tenker at det er individuelt ja. Lurer på om det er ren viljestyrke, at jeg ikke gidder...
NitaMora Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 jeg har termin om 11 dager og jeg greier å holde meg hele natta, mn da er det litt viljestyrke med inne i bilde og ikke no vanndrikking etter at jeg har lagt meg... :-P
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Det kan være at babyen din ikke har sunket ned i bekkenet enda, jeg hadde heller ikke mange turer på do om natten for en stund siden, nå er det 3-4 uker igjen, å babyen min har sunket ned i bekkenet å det merkes VELDIG godt om natten, er oppe flere gang! Jeg har drikket MYE vann i løpet av hele svangerskapet.... ) Vær glad for at du fremdeles slipper å springe på do om natten, den tid kommer ;o)
Pinnus Skrevet 19. juni 2010 #9 Skrevet 19. juni 2010 Jeg har ikke på noe tidspunkt måttet springe på do mer enn vanlig i svangerskapet. Etter uke 35 lå hun seg med hodet ned i bekkenet og da kjenner jeg det litt mer om dagen. Men går fremdeles ikke på do om natten. Det kommer nok veldig an på hvordan babyen ligger og om h*n trykker på blæren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå