Gå til innhold

vann, uin, utflod??????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

det rant plutselig litt blank veske uten lukt, hadde ikke kontroll på det...er 39+1. erfaring noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D høres jo ut som at det kan være fostervann. Når vannet mitt gikk i første svangerskap kom det i slike små mengder i starten. Kanskje lurt å ta en tlf til føden å forklare hvordan du opplever dette. Siden du er 39+1 så kan det jo være at fødselen ikke er langt unna.

masse lykke til :)

Skrevet

Samme skjedde meg på onsdag ved flere anledninger, ringte føden og de ville sjekke om det var forstervann. Så fikk komme inn på kontroll. Etter mye venting og om og men, mente legen det ikke var det, at det kunne være veldig tyntflytende utflod man har helt på slutten. Men greit å få det sjekka så vet man i forhold til infeksjoner osv. Men her renner det litt hver dag fortsatt.. men, men. Mye rart man skal oppleve ;)

Skrevet

Det høres ut som vannet gitt:)

Skrevet

har vært til kontroll. de sier det ikke er fostervann, men er ikke sikker. tok en test, gav ikke utslag. men det gjorde det heller ikke med nr.1, selv om det viste seg i ettertid at vannet virkelig var gått. ved undersøkelse sier jordmor at hun kjenner ingen fosterhinne, men rett inn på hodet til barnet. dette virket veldig rart for meg..men hun sa at det var helt ok. jaja tenkte jeg, men sitter og lurer på dette nå. noen andre som har opplevd eller har en mening??

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Huh? Dette virker jo litt rart, kan hodet ligge slik helt ubeskyttet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...