Rampongi Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Nå har jeg sendt tre mailer til ulike selgere på finn og de svarer jo ikke og annonsene er heller ikke fjerna. Kjedelig.. sukk, som jeg ønsker meg en pent brukt xplory..
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Helt enig! Prøvde for noen uker siden å kjøpe en sprinkelseng - ringte eller sendte sms til minst 10 stykker - fikk bestandig til svar at sengen hadde blitt solgt for lenge siden! Og igår ringte jeg rundt angående 4 forskjellige kommoder - de hadde blitt solgt - og sendt sms angående 2 til, de fikk jeg ikke svar på i det hele tatt. Veldig frustrerende
Rampongi Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2010 oj, mer uheldig enn meg du da. må da være kjedelig å få sms og mailer om ting man solgte for lenge siden. Greit å sette solgt på med en gang spør du meg. Men men.. Håper noen av dem tar til fornuften snart og sender en mail om at vogna står der til knappbra pris og nesten ikke brukt
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Tror Finn har problemer med mailen. Når jeg har sendt mail har jeg ikke fått svar, men sendte sms på samme annonsen og fikk svar. Når jeg selv hadde en annonse på Finn fikk jeg ingen mailer.. En venninnne sendte mail gjennom finn til meg, og har enda ikke mottatt den, og det er snart 3mnd siden. Det tar ikke så lang tid å få en mail vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå