Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå inne i uke 38 og i hele går så var det lite liv og i dag så har det også vært lite liv i forhold til vanlig. Ungen er jo større så det blir jo mindre spark og div men føler meg litt redd! Skal jeg ringe føden og si ifra siden det er lørdag?? Noen med erfaring på mindre spark og div i siste ukene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du kjenner bevegelser så er nok alt i orden. Er jo som du sier, mindre plass der inne. Men hvis du er bekymret så ringer du føden. Heller en telefon for mye! De er jo der for å hjelpe deg :)

Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg i forrige uke..ringte på føden og fikk komme å ta en CTG...Hjerte slo og det var heldigvis ingenting galt:) Men JM sa at vi skulle ringe hvis vi følte at bevegelsesmønsteret forandret seg eller det ble mindre "liv".

Skrevet

Etter at jeg skrev dette innlegget så ble det fart på jenta!! Hadde kynnere hele dagen omtrent konstant, og ble løs i magen. Gikk over dagen etter! trodde rett og slett at hun ville ut jeg da, men nei hun er der ennå og sparker og er liv i seg som bare det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...