Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Skal i utdrikningslag i morgen, og syns så synd i bruden som drikkes ut. Planen for i morgen fikk vi beskjed om idag. Alt er på halv tolv og fikset i siste liten. Ikke skal de skje noe morsomt heller. Tror hun har valgt årets dårligste forlover... En venn av meg er forlover til brudgommen, og han har DE planene. Flere som har vært i crappye utdrikningslag?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Jeg fikk ikke i det hele tatt Og hun som var forloveren min, skal gifte seg til høsten, og jeg er heller ikke invitert... selv om vi er kjempegode venner... :(
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 jepp, mitt var elendig. hva er planene da? er du en god venninne av henne? hvis det kan du jo, om du har råd, spandere et mini-spa på henne og deg, som et lite plaster på såret...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Hun skal blant annet synge for å tjene penger....Og ri på hest. Vi er ikke så gode venner at jeg føler for å sponse mini-spa på henne. Men syns likevel det er synd at hun ikke får ett skikkelig utdrikningslag. Kjenner jeg henne rett, så har hun noen sinnsyke forventninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå