Gå til innhold

Utdrikningslag i morgen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i utdrikningslag i morgen, og syns så synd i bruden som drikkes ut. Planen for i morgen fikk vi beskjed om idag. Alt er på halv tolv og fikset i siste liten. Ikke skal de skje noe morsomt heller. Tror hun har valgt årets dårligste forlover...

 

En venn av meg er forlover til brudgommen, og han har DE planene.

 

Flere som har vært i crappye utdrikningslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke i det hele tatt :(

Og hun som var forloveren min, skal gifte seg til høsten, og jeg er heller ikke invitert... selv om vi er kjempegode venner... :( :( :(

Skrevet

jepp, mitt var elendig.

hva er planene da? er du en god venninne av henne? hvis det kan du jo, om du har råd, spandere et mini-spa på henne og deg, som et lite plaster på såret...

Skrevet

Hun skal blant annet synge for å tjene penger....Og ri på hest.

 

Vi er ikke så gode venner at jeg føler for å sponse mini-spa på henne. Men syns likevel det er synd at hun ikke får ett skikkelig utdrikningslag. Kjenner jeg henne rett, så har hun noen sinnsyke forventninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...