Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Lillsøs mi passet jentungen min på 17 mnd og hadde henne med på kvadrat idag, så kom det noen eldre damer og fortalte hvor søt unge hun hadde og masse slikt.... Og hun blir 13 nå snart... jeg og mamma måtte jo le litt:P og hun ser ikke så mye eldre ut enn de alderen hun er heller.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 For en gammel person er alle unge mennesker vakre! (Jeg ble spurt om legitimasjon da jeg var 25 og ville kjøpe øl av en voksen dame. Ble kjempesmigret over at jeg så ut som en 17-åring i hennes øyne!)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 hehe, ja en kompis av meg ble sport om leg når han skulle kjøpe røyk og da hadde han to unger med seg på 3 og 5 år som ropte pappa kan jeg få.... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Hehe! Masse sånne morsomme leg-historier. Typen min på 32 ble spurt om leg når han skulle kjøpe vin på polet og da var han skjeggete og hadde med seg ungen. Han ser muligens ung ut, men ikke som en tenåring! Lo godt når han fortalte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå