Gå til innhold

Ach..Noen som vet hvor jeg finner

Anbefalte innlegg

Skrevet

et album der en skal lime inn bilder av barna,spørmål eller notater der hvor en skal skrive sykdommer,minner fra bursdager,dato for tenner,hårlokk og alt det der, i en bildebok som er en slags ringperm inni albumet?

Finner bare flate bøker.Jeg må ha litt plass inni i det.Skal lime inn ting som ikke er helt flatt..

Har til begge barna mine,må ha ett til..Det står "mine første år" utenpå.Men det er ikke et must,trenger bare samme type bok..

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,men tusen takk for svar.

Det er en bok med mange ark med spørsmål/eller står skrevet hva som skal fylles inn..Og det er en slags ringperm inni boka uten å egentlig være en ringperm skulle jeg til å si :-D

HI

Skrevet

kanskje på fotobutikken`?

Skrevet

Har vært der :-( Også på ark,nille og babykos ..Har ikke andre alternativ her hvor vi bor :-( Fant ikke noe som lignet engang.. :-(

HI

Skrevet

Har du forsøkt å søke på nettbokhandler? Jeg finner bøker ved navn "mine første år" på f.eks. tanum.no og haugenbok.no., kanskje er det en av dem?

Skrevet

Tror jeg har likens, de selger sånne på notabene... der selger de ekstar papp ark og til og sette inn i albumet...

Skrevet

Prøvd..Men det kommer bare min første 123 osv.. Eller noen få flate bøker da.Men jeg skal prøve å søke direkte i bokhandlere på nettet da :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...