Gå til innhold

GRATIS sterilisering av alle KATTER i Norge!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA TAKK!

Så slipper jeg å høre om, lese om og vite om mennesker som helt plutselig for både allergi,høysnue og "jeg vil ikke ha katten min lengre fordi jeg skal på ferie" allergi!!!!

Uansvarlige stygge mennesker er dere!

Synes så innmari synd på alle disse små og store kattene som er uskyldige og forsvarløse mot egoistiske mennesker!!!

MENNESKENE ER DYRENES VÆRSTE FIENDER!!!

Det ligger mye i det ordtaker:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så utrolig enig med deg!!! Har bekjente som har dårlig råd og av den grunn ikke steriliserer/kastrerer kattene sine. Når det blir kattunger er det bare å skyte dem eller sette dem ut... Blir så sinna og provosert!!! De har ikke bedt om å komme til verden!

Drittfolk!!!!

Skrevet

Å sterilisere en katt er jo ingen stor utgift, så jeg tviler på at folk som ikke steriliserer kattene sine i dag hadde orket å tatt seg bryet med å gjøre det selv om det ikke kostet noe.

Skrevet

Vel, 1500kr er faktisk mange penger for noen

Skrevet

1500 kroner i veterinærutgifter for et inngrep er ingenting. Hva om katten må ha en annen viktig operasjon? Det koster penger å ha dyr, og folk som ikke tar det i betraktning burde ikke hatt tillatelse til dyrehold i det hele tatt.

Skrevet

Om en katteeier ikke kan bruke 1500kr for en sterilisering, hva skal de da gjøre om katten må opereres, avlives eller andre dyrlegeting som koster penger? Det er et for dårlig argument.

Skrevet

Hva om elgen i skogen må ha en eller annen viktig operasjon? Det får den ikke, nei. Verden er ikke så enkel som du tror. Mange katter er bare halvtamme og lar seg ikke fange inn.

Skrevet

Om elgen i skogen knekker et bein blir den ikke operert, den blir skutt. Hva vil du fram til, egentlig? At katter som ikke er steriliserte (og halvtamme katter som ikke lar seg fange inn) burde skytes?

Skrevet

Elgen i skogen blir nok ikke skutt, stakkar, den kreperer langsomt og etes opp av jerv og andre åtseldyr! det er over 100.000 elg i norske skoger, og ingen aner hvilke av dem som kunne trenge en kule....

Jeg er ikke den innleggeren du svarer, men JEG mener faktisk at ville og halvtamme katter som ikke lar seg fange inn burde skytes. Ingen grunn til at de skal virre rundt og lage kvalm.

Skrevet

Mener at alle dyr ikke kan reguleres av menneskemakt, det kan man bare gi opp.

Og katten er dessuten et rovdyr som tar lassevis av småfugl og mus, og påfører disse smerte og angst.

Som sagt, vi kan ikke gjøre dyreverdenen om til et lykkelig paradis.

Skrevet

Det jeg mente å si var at skadede elger som oppdages blir skutt, de blir ikke sendt til veterinær. Ble det klarere for deg nå? Jeg er forøvrig enig i at villkatter burde avlives.

Skrevet

Enig med deg HI.

Masse syke folk!

Og aterilisering burde være gratis.Da hadde vi sluppet problemet med hjemløse katter og uønskede kattunger..Er så masse stakkarer...

Elgen i skogen?Vi snakker om HUSDYR her!

Ja det er synn hvis ikke en skadet elg blir skutt...Men dette med katter er noe vi SER vær dag.Og det er ikke elg vi snakker om nå!

Enja

Skrevet

Men nå prater du om villkatter, huskatter er noe helt annet. Katter med eiere bør ha eiere med nok vett i hodet sitt til å bruke 1500 på sterilisering.

Skrevet

Skal man bare gi helt faen i å sterilisere katter, da? Siden dyreverdenen likevel ikke kan reguleres av mennesker?

Skrevet

Nei, men det virker som dere i denne tråden tror at alle katter (eller de fleste) kan steriliseres, med de rette virkemidler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...