Gå til innhold

Simpelt med koltbord i bryllup?? Det synes jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i morgen og det er koltbord, kjedelig og simpelt synes nå jeg.

Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er GJEST! Det er brudeparet som ordner alt, og om de syns koldtbord er best så er det deres valg. For alt du vet kan det være mange som ikke liker ditt og datt og som er allergisk mot ditt og datt og da er koldtbord VELDIG greit.

Skrevet

Bortskjemte drittunge!

Synes koldtbord er helt topp jeg, i vår familie er det flere med alvorlig matallergi, søliaki, diabetes og insulin resistens. Koldtbord kan være så mye mer enn brød og karbonader ;-)

Skrevet

Veldig uenig, HI.....!

Koldtbord er noe av det beste jeg får, og det finnes noe for enhver smak.

Makan til utakknemlighet..

Skrevet

Jeg synes ikke koldtbord er simpelt i bryllup, men koldtbord vil aldri være like høytidelig som en flereretters middag servert på tallerken mens alle sitter til bords. Så får man heller tenke på hva slags type bryllup man ønsker seg.

Skrevet

Jeg synes det er helt topp med koldtbord jeg. Vil heller ha masse godt å velge i, istedet for en eller annen sær middag som etter min mening kun er laget for å imponere.

Neste gang jeg skal gifte meg,skal jeg ha koldtbord ;p

Skrevet

Og angående kjedelig så kommer det jo an på hva man serverer da. Jeg har sett altfor mange servere karbonader med løk, kylling og potetsalat, laks med eggerøre og lignende oppbrukte koldtbordretter, og det er i allefall kjedelig. Skjønner heller ikke at folk er interessert i å spise karbonader på selve bryllupsdagen, men dem om det. Derimot finnes det mye annen mat som gjør seg like godt på et koldtbord, så hvorvidt det er kjedelig eller spennende kommer jo helt an å brudeparets valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...