Gå til innhold

1 uke forskjell på BIM og annet sted - hvordan justere?


jegblomstrer

Anbefalte innlegg

Hei alle januar-jenter! Jeg har ifølge tidlig ultralyd termin 4 januar. På flere kalkulatorer kommer det opp at jeg i dag er 11+3, men her på BIM kommer det opp at jeg er i uke 12.... Noen som vet hvordan jeg kan få vite riktig uke og dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Har sett det samme hos meg. Jeg har termin 6. januar. Du er i tolvte uke nå, men 11+3 dager på vei.

 

Den dagen du er 12+0 går du over i 13 uke.

Så vidt jeg kan se får jeg også samme info om størrelse på fosteret ol som de andre stedene som indikerer 11+3 osv.

 

Vet ikke helt hvorfor det er sånn. Hadde faktisk foretrukket at det stod: Du er nå 11+3, og ikke hvilken uke jeg er i.

 

Så jeg tror ikke du får forandret på det.

Dessverre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer som anonym skriver over. BIM sier at du er i uke 12 når du er fra 11+0 til 11+6. Mao er du over i andre trimester når det står uke 13. (Fra 12+0 til 12+6) Litt rar regning egentlig, men går du på babyverden.no har de den "normale" utregninga.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oxo stusset over at det ikke helt stemmer.Når jeg har tatt terminkalkulator på forksjellige sider så har jeg fått 3forkjellige terminer 28,29 og 30 jan. Så jeg er litt usikker på hvilken av de jeg skal gå ut fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare velg deg en foreløpig:) På første legetime regner legen datoen ut for deg, og når du skal på UL i uke 18 vil du mest sannsynlig få enda en ny dato:) (Og babyen ender vel sikkert med å komme på en helt annen dato uansett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...