Gå til innhold

Hvem ville du valgt av disse mennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun for moro skyld da, når det gjelder oppussing.

En handy man som tok seg av jobben selv, pusset opp, malet, legge fliser osv. Ordner ting selv utvendig og innvendig.

En mann med ganske høy inntekt som heller betaler andre for å gjøre jobben, ikke bare fordi han har råd men fordi han har ikke klarer det selv.

Jeg har det siste. Det er jo en god løsning på mange måter i og med vi får mer tid sammen, han kan heller være med ungene, lage mat og slike ting. Men noen ganger savner jeg en barsk mann i arbeidsklær som bretter opp armene og ordner opp. Synes det er tiltrekkende med menn i arbeidsklær som kan en del slike ting selv. Og jeg synes selv det er gøy å pusse opp, men orker ikke og klarer ikke å gjøre all jobben alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville valgt den siste .

Jeg er sammen med en som har bygd sitt eget hus og gjort alt utenom det elektriske. Men han har veldig høy inntekt og bruker ofte fagfolk om han ikke gidder/har tid til å gjøre det selv. Som nå i sommer skal vi ordne hagen. Men vi leier en arkitekt som tar eg av det slik at vi heller kan reise på ferie. Kommer da hjem til en nydelig hage ;-)

Skrevet

Litt merkelig innlegg..

Men min samboer er både handy man og tjener mye penger:)

Vi hadde glatt hatt råd til å leie inn ett firma å pusse opp hele huset på 1.2.3 men min kjære bruker heller sine egne kunnskaper og liker å gjøre det selv!

For meg må det værste være mannfolk som ikke kan skru sammen ett skap eller noe...nei huff...handymandy a best a woman can get!! Synes jeg ..for jeg er lite teknisk iallefall:)

Skrevet

Mannen min er type nr1. Han er perfekjsonist og kjempedyktig! Elsker ham for den han er, men vi har litt liten tid sammen. I og med at han er underbetalt, så skulle jeg nok ønske vi hadde mer råd.

Skrevet

Jeg må ha en handy en.. Blir frustrert av menn som klarer mindre enn meg selv når det kommer til slikt.. Dessuten tenner jeg sjelden på "menn i dress"..

Men jeg kan jo tjene pengene :-P

Skrevet

Synes også det var ganske merkelig. Må det være enten eller? Mannen min har både høy inntekt og er handy og foretrekker å pusse opp og reparere ting selv. Det ene utelukker ikke det andre.

Hvis jeg absolutt måtte velge ville jeg heller hatt en med høy inntekt enn en handyman.

Skrevet

Jeg velger å tro at det er letter å få en handyman til å få en jobb med høy inntekt, enn å få en typisk høy-inntekt-mann til å lære seg å være handy.

Derfor hadde jeg valgt nr. 1.

Skrevet

Jeg synes ikke det er et merkelig spørsmål, selv om det natuligvis er litt generaliserende og stereotypt. Klart det ikke MÅ være enten eller, men det er det ofte! Jeg har vært sammen med begge typer menn. Eksen min var tømrer og tjente greit, men ikke veldig godt. Min nåværende vil ikke handle på ikea engang for han blir svett av tanken på å skulle montere en kommode. Han tjener godt og vi bruker håndtverkere til alt som har med huset å gjøre. Det lønner seg uansett mer for han økonomisk sett å jobbe noen timer ekstra på sin vanlige jobb enn å skulle snekre rundt hjemme (for å liksom spare penger på håndverkere)..

Jeg velger glatt mann nr. 2 (som jeg også har gjort, men selvfølgelig ikke utelukkende pga den problemstillingen du skisserer.. he he)... Jeg er enig i det du sier. Man slipper å kaste bort tid, ting går generelt litt raskere, man slipper å bo i støv og oppussingslort i ukesvis, og det føles alltid trygt at en fagmann har ansvaret for arbeidet som er gjort - da har man garantier osv hvis ett eller annen skulle skje.. Ting kan alltid skje..

Skrevet

Jeg velger nr 2 - har sett hva som kan skje når amatører later som om de er rørleggere, elektrikere osv.

...men som livet er i dag, må jeg betale selv. Og det gjør ingen ting, da kommer det unge, vakre elektrikere i hus akkurat når jeg bestiller dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...