Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Hun var med på en audition for Idol for noen år siden også. Hun kom ikke videre, og begynte å gråte, for hun syns selv at hun er kjempeflink. Så prøvde hun seg på X-Factor nå, og kom ikke videre der heller. Så skriver hun nå på facebook at hun skal prøve igjen til neste år. Hahaha, hva med å ta hintet liksom!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 HAHA, nå fikk jeg nettopp vite at hun prøvde seg i fjor også, men ikke kom med da heller! Jeg tisser meg ut
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Ja da er det jammen meg på tide og ta et hint:P
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Jeg storkoste meg når en tidlgere bekjent (Charles) var med på årets norske talenter og dreit seg skikkelig ut. Når noen ikke klarer innse at de bare ikke er flinke nok så ser jeg humoren i at de driter seg ut på tv. Mulig jeg er ond og slem, men som du sier: Ta hintet!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Hehehe, ja mulig det er slemt, men jeg fryder meg jeg også! Det her er jo typisk folk som alltid synger på fest, synger høyt i gangene på arbeidsplassen, og generelt gjør utrolig mye ut av seg for å bli lagt merke til. Da er det litt godt å vite at de får seg en smekk i trynet fra fagfolk
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 En smekk i trynet av "FAGFOLK"?? Den var jo også litt god for mener du at de i jurien er fagfolk:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Mer fagfolk enn den fulle kollegaen din som sier alt for å få deg til sengs på julebordet ;)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Litt av en venn du er da! Virker som om du fryder deg over at hun ikke får bli med. Hun gir vel ikke opp da,og har troen på seg selv,så jeg ser ikke hva som er så veldig morsomt med dette jeg..... Synes heller du burde støtte henne,eller bare la være å le av hun ....
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #9 Skrevet 19. juni 2010 Ok,så nå at du "bare kjenner" henne. Men alikevel,hvorfor le av mennesker som vil noe og ikke gir opp?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #11 Skrevet 19. juni 2010 Husker dere idol Jenny? hehe.. Hun var med sikkert 3-4 år etter hverandre..
Gjest Skrevet 19. juni 2010 #12 Skrevet 19. juni 2010 Nå trenger jo ikke det å bli avvist fra idol eller xfactor å bety at man er håpløs heller da og selv om hun ikke synger noe pent er det ikke pent å le av henne da.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #13 Skrevet 19. juni 2010 Joda, hun synger pent, men hun digger seg selv så hardt at det bare blir fjas når hun synger. Dessuten KAN hun ikke synge, rent teknisk. Og da syns jeg det er morsomt at hun år etter år tror hun kan komme videre uten å gjøre noe som helst for å forbedre seg. Det blir litt som Idol-Jenny ja HI.
Gjest Skrevet 19. juni 2010 #14 Skrevet 19. juni 2010 Selvdigging er pyton. Da blir nesten jeg også fristet til å le litt av folk Men hvis hun ikke kan synge, rent teknisk, hvorfor i all verden tar hun ikke sangtimer?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #15 Skrevet 19. juni 2010 Talentløse folk som melder seg på sånt, er folk med dårlige venner..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #16 Skrevet 19. juni 2010 Det er også de som overhodet ikke vil høre på vennen sine når de forteller at dette burde du ikke gjøre. Jeg fikk slengt i tryne at jeg var sjalu og ikke satte pris på talent da ei venninne meldte seg på Idol og jeg prøvde å få henne til å ombestemme seg. Det høres ut som om noen piner ei katte når hun synger, men hun mener selv at hun har stemme i verdensklasse. Kan ikke si at jeg frydet meg da hun ikke gikk videre. Jeg var faktisk heller en smule flau. Men noe trøst nyttet det ikke å få her i gården. Noen har bare for store egoer og trenger kanskje å seg en liten smekk.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #17 Skrevet 19. juni 2010 Vel, det var såvidt Kurt Nilsen gikk videre fra første audition. Alexander With kom ikke videre første året han prøvde seg, året etter vant ham. Syns det er bra at noen har troen på seg. At de har stort ego er ikke så bra, men likevel. Du høres ut som en utrolig dårlig venninne. Dessuten er det ikke alle sangstemmer som passer til den typen programmer, fordi de leter etter en stjerne. Det er mange av dagens artister som har gjort det bra som ikke hadde kommet videre i de programmene, men som likevel gjør det bra som artist. Madonna f.eks. har ikke noe særlig god sangstemme, hun er likevel en av verdens største stjerner.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #18 Skrevet 19. juni 2010 Så flott da, at jeg ikke er venninna hennes Hun tar ikke sangtimer fordi hun syns hun selv er så utrolig flink. Da hun meldte seg på Idol i 2005 (eller 2006) sa jeg til henne at kanskje hun skal ta sangtimer først, og så melde seg på til neste år? Men nei, hun trengte ikke sangtimer hun, det er for folk uten talent!! Det må nevnes at jeg da hadde tatt sangtimer selv i flere år. Hehe. Jeg fryyyder meg! HI.
Cat.68 Skrevet 19. juni 2010 #19 Skrevet 19. juni 2010 Litt av en venn du er må jeg si. Du er klar over at bare noen få kommer igjennom nåløyet? bare fordi man ikke kommer videre betyr det ikke at man er uten talent, det betyr KUN at man ikke stakk seg ut nok. Så lenge man har et talent beundrer jeg dem som ikke gir opp og følger drømmen sin. Datteren min var med på preecasting til Norske talenter, og kom ikke videre. Men ble oppfodret av dommerne å søke igjen og fikk masse skryt for talentet sitt. Problemet er at det er så vanvittig mange talenter og ikke alle får være med.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #20 Skrevet 19. juni 2010 Problemet er også at det er for mange mødre som ikke er i stand til å se at barnet deres faktisk ikke verken kan synge eller underholde, men er så blindet av kjærlighet at de faktisk tror at deres barn er best i verden. Gode eksempler er vel disse konkurransene for små beauty queens i USA hvor de blir stæsjet opp allerede ved 1 års aldre. Tror dette også kan gjelde for både Idoldeltakere og Norske talenter også gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå