Tjohoppsannhei Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Sikkert bare en liten glipp fra produsenten. Ta heller en ny flaske, den er sikkert i orden!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2010 Jepp det tenkte jeg også, men fant ikke flaske så nå går det i bokser. Jeg feirer at jeg skal avspasere litt før jeg tar ferie.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Avspasering før ferie høres ut som en ekstremt god plan! Jeg liker ikke vin så du kan få min som står og støver ned på kjøkkenbenken. (Hvor mange år må man kjenne noen før de vet at jeg ikke liker vin og ikke trenger å få det i bursdagsgave fordi de ikke kom på noe annet?!) - Neida, jeg er ikke utakknemlig, har alltid noe å servere gjester (som forøvrig er ikkeeksisterende for tiden:-p) Men etter ti års bekjentskap burde man kanskje vite sånt;-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2010 Polet er ganske velvillige og bytter all rødvin jeg får inn, så jeg kan få hvit i stedet. Men du har kanskje ikke så obervante bekjente? Om de ikke tenker at "vi gir henne en flakse vin, så vi får noe om vi kommer en tur.." hehe, vi lærere har nemlig ikke ferie i 8 uker, vi har 43 timers arbeidsuke, så den avspaserer vi omkring ferietid.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Høres herlig ut:-D Jeg er så treg at jeg aldri kommer meg på polet for å bytte, men så liker jeg hverken rød eller hvit. Fortsatt drittunge her i gården. Kaffe er også uaktuelt:-p Takke meg til øl og cola zero<3 Ok, så liker jeg strawberry daquiri også da, men det holder jeg for meg selv da jeg syns alle fjortiser plutselig elsker det.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2010 Vi kan gå på fylla sammen ser jeg.. Liker ikke kaffe, drikker zero men ikke øl da, og frozen strawberry daquiri er skikkelig digg. Det får vi ikke her på landet.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Kom til storbyen min du, så skal vi drikke frossen jordbær og danse på bordet:-O
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2010 Kan jeg leke med Mac-en din også? Regner med at du har en..
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #11 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har faktisk to, da minien døde under eksamenen og pappa syntes så synd på meg at han kjøpte en 27 tommers iMac:-O Jeg mener, jeg kunne jo ikke tape mer tid:-D Minien ble fikset men besvimte på onsdag igjen da, så nå er den på eplesykehuset. Småirritert der ja. Men såklart, vi kan gjerne leke med PhotoBooth:-D
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2010 27 tommer? Nice. Min far kjøpte iMac til seg selv, men jeg så aldri noen. Hrmf. Men gubben og jeg fikk drill til jul da.. Så jeg eier en drill og jeg har en mann til å bruke den. Kan de bli bedre? Og mannen var totalt happy.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #13 Skrevet 18. juni 2010 Drill er jo herlig! Jeg må innrømme jeg følte meg en smule bortskjemt da jeg gikk rundt å lo og bar på en gigantisk pappeske med verdens fineste ting oppi, men pappa sa han så på det som en investering og da må det vel være greit! Jeg har til gjengjeld ingen drill så da må du ta den med;-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 18. juni 2010 Jeg er en djevel på flatpakker om du har noen..
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #15 Skrevet 18. juni 2010 Haha Ikea in my heart;-) Da vi flyttet hit, satt jeg sammen en helsikens svær bokhylle, samt "kontoret" mitt og spisebordet med et jævla skrujern. TROR du jeg var lei etterpå eller??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #16 Skrevet 18. juni 2010 Hehe, jeg har drill. Og har drillet et kjøkken.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #18 Skrevet 18. juni 2010 Der ser du, IKEA er toppen av lykke. Jeg er imponert over dine drillkunnskaper, og syns du bør være takknemlig for gaven, til tross for at den passet mannen din også:-p
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #19 Skrevet 18. juni 2010 Drillen var fin. Litt mer i tvil om stikksaga. Ser jo at den kommer oss begge til nytte.. får tukte mannen til å legge noe nytt gulv eller noe så jeg får noe glede av den. Min far synes verktøy er fine gaver, og det er det jo. For han kjøper skikkelig verktøy som vi ellers ikke ville brukt penger på.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #20 Skrevet 18. juni 2010 Stikksag:-D Det er jo greit å ha, det:-) Men er faktisk enig i at kvalitetsverktøy er ok å ha. Hadde nok heller aldri brukt maaasse penger på verktøy. Det jeg har, er fra.....ehm..Ikea:-O
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #21 Skrevet 18. juni 2010 Altså den stikksagav i hadde var fra europris eller noe sånt, og den kunne ikke sage beint for alt i verden. Praktisk var det ikke, men den var billig.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #22 Skrevet 18. juni 2010 Hahahahah ok, ja da er det kanskje ikke så praktisk. Burde gjerne vurdere å forgylle den og sette den på peisen? :-p
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #23 Skrevet 18. juni 2010 Hehe, tror faktisk mannen kastet den med stor glede. Han bygger trapp i øyeblikket (ute) og er happy med å ha verktøy til å hjelpe seg med.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #24 Skrevet 18. juni 2010 Vil påstå at verktøy er en god ting å ha når man bygger trapp! Ellers må det vel vinflasker til, og da foreslår jeg stige istedenfor trappebygging. Eller, ihvertfall når man er edru igjen:-p Ok, kanskje på tide å legge seg? :-/
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #25 Skrevet 18. juni 2010 Stige høres noe rart ut, men joda. Men ikke når jeg drikker vin.. og kankskej på tide å legge seg.. lillegull er oppe halv 7, for å fortelle at vi har fri. På vanlige dager sover hun til 8 og halv 9. Trollet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå