Gå til innhold

Er prinsesse Martha Louise gravid igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på bildene fra middagen i dag og hun har fått den gløden hun har hatt tidligere i svangerskapene, er det jeg som ikke har fått det med meg eller er det ikke offentligjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre..

Eneste artige er navn valgene.

Skrevet

nja.. ville ikke si det, men syns Mette M så gravid ut her om dagen

litt bul på kjolen hun gikk i

Skrevet

Det fineste med bildene er at Victoria ser så utrolig lykkelig ut :-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hun er gravid as. Ser jo det. Ari gir seg ikke - skal ha gutt, hehe.

Skrevet

Begynner ikke hun å nærme seg 40 år nå???

Skrevet

Hun har bare lagt på seg!

Det har Mette Marit også. Nå må de passe seg!

Det hører med til jobben som kongelig å holde vekten.

Skrevet

Jeg tror ikke at hun er det....magen er nok et resultat av de andre svangerskapene, og at hun faktisk begynner å dra på årene etterhvert.

Skrevet

jepp, enig med deg. De går mot 40 år begge to, og forbrenningen er ikke hva den engang var. De fleste må begynne å tenke på vekta i den alderen der. Tror begge er ferdige med barn for å si det sånn.

Skrevet

Hun er slank utenom magen da.

Skrevet

ingen bul på magen,syns jeg..

MEN, ho ho, sjekk bilde 6, stakkars silvia ligner en alien!

Skrevet

Har dere som har født 3 unger helt flate mager da? Jeg tror nok det hadde bult litt både her og der om dere skulle tatt på dere en slik kjole også....................eller?

Skrevet

De bildene det er linket til er jo gamle.....fra det svenske bryllupet i sommer.

Skrevet

Er dette jeg mener og. Og hun går også i en slik kjole, som hun går gått i ved tidligere svangerskap. Løs og ledig i livet. Og om man ikke ser noen mage her (på siste linken med videoen) er man jo blind.. greit nok at hu har født tre barn, men bare for et par-tre mnd. siden brukte hun en åltrang kjole, hvor ingenting bulte ut. Så det er jo da litt merkverdig, isåfall. Og når det gjelder dette med alder.. hva så om hun er 39? Oh lord for fordommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...