Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Møkkalag. Nå må dere vinner gutter eller så får jeg ikke sett der i semi på times square. Og det vil jeg..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. juni 2010 Men Beckham i dress er jo bare goodies, så jeg trøster meg med han, og jeg kan også trøste han om det er ønskelig.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2010 James? Han er bare uberkul. Godt de fikk en mann i mål..
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Aner jeg tendenser til drittslenging om Greenie???!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2010 Nei, men sammenlignet med James er han bare et barn. Og James er minst like ustabil i mål. Men i dag var han god.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 Greit, du er tilgitt! (Som WestHamsupporter er det obligatorisk å støtte Greenie;-))
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2010 Jeg er ipswich-fan og støtter hvem jeg vil. De har vel ikke hatt noen på landslaget siden Butcher... mannen er utd. supporter da. Men Rooney er på bærtur.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 Rooney kan faktisk bare gå å legge seg i blåbærlyngen, for han ser ut som om han ikke har sovet på firåtjue dager, og syns at fotball er det kjedeligste i hele verden.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2010 Dessuten, tenk så trist å se ut som en mann på litt over 40 når du bare er snørrungen? Jeg synes selv jeg holder meg bedre enn hva han gjør.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #12 Skrevet 18. juni 2010 Ja herregud, han ser faktisk skikkelig gammel ut der han går med surt tryne og skjeggvekst fra middelalderen. Jeg holder meg også bedre, men så tar jeg skjegget hver dag også:-p
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2010 Kjøpte meg barbermaskin i går. Og har aldri hatt så fine legger. Og da tenker jeg, hvorfor ventet jeg til jeg ble 33? Alle kuttene med høvel og alle sår hud etter barberskum, til ingen nytte.. Tar skjegget når jeg må.. har lys hårvekst så jeg tåler litt
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #14 Skrevet 18. juni 2010 Hm, kanskje jeg også skal investere i barbermaskin til leggene! Jeg er tross alt bare 25 så da er jo jeg mye tidligere ute enn deg! Jeg har også lys hårvekst, heldige oss:-D
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #15 Skrevet 18. juni 2010 Men vi har uansett mindre skjegg enn rooney. Synes forresten Heskey var god i dag.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #16 Skrevet 18. juni 2010 Herregud tenk om vi hadde mer da! Det hadde vært ekstremt lekkert! Det var vel et par glimt av flinke folk i dag, men herremoses for en kjedelig kamp. VM skal liksom være underholdende, ikke søvndyssende. (Hvorfor føler jeg at det er kun vi som skriver innlegg nå?! Heia vin, fotball, ferie og docxxxxx)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #17 Skrevet 18. juni 2010 Er litt inne på tanken om at vi er to som kjeder oss her, uten venner og uten liv, og finner trøst i hverandre? Uansett jeg har det gøy.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #18 Skrevet 18. juni 2010 Hehehe det kan i grunnen virke som, men jeg koser meg jeg også;-) Er jo faktisk litt sosialt dette her! *vurderer en øl*
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #19 Skrevet 18. juni 2010 Nettvenner skal ikke undervurderes. De har holdt liv i meg, gjennom flytting til et sted hvor jeg ikke kjente noen og den isolasjon som følger med små små barn som ikke kan utendørs.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #20 Skrevet 18. juni 2010 Ja sant? Nettet er faktisk ganske luddi iblant. Er nesten jeg vurderer å melde meg inn på Facebook nå som halve klassen min skal flytte til Southampton for å studere videre. Men det er pinlig, og jeg blir garantert mobbet. Spørs om jeg tør å utsette meg selv for det.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #21 Skrevet 18. juni 2010 Southampton? Skulle gjerne hatt muligheten for å studere i utlandet, men dro på meg unger litt tidlig så det ble aldri aktuelt. Håper mine barn benytter seg av muligheten.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #22 Skrevet 18. juni 2010 Samme grunn her. Hadde vært utrolig gøy å ta sisteåret der borte, ihvertfall siden så mange skal reise. Men sånn blir det ikke og det får jeg bare godta:-) Det er mulig det kommer et tredjeår her i Norge også, de søker visstnok om å bli omgjort til høyskole, og da skal ho mor definitivt på skolebenken igjen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #23 Skrevet 18. juni 2010 Å studere på heltid er fint, men deltid ved siden av full jobb var ikke så fint.
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #24 Skrevet 18. juni 2010 Nei det kan jeg godt forstå. Siste halvåret har jeg jobbet ekstremt lite pga at jeg ville fokusere helt på skolen. Deltidsstudie ved siden av full jobb tror jeg hadde tatt livet av meg. Energi er en fin ting som for tiden er ganske så fremmed for min del. Ellers er jeg enig i at å studere på heltid er fint, kunne stort sett alltid hente ungene relativt tidlig. I dag gikk vi ut kvart på fem for å leke, etter middag og litt kos og avslapping hjemme, og da møtte vi på noen som var på vei hjem fra barnehagen. Da fikk jeg litt vondt i meg. Håper drømmejobben medfører fantastiske arbeidstider som ikke innebærer henting i bhg når klokken nærmer seg fem.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #25 Skrevet 18. juni 2010 Vi greier stort sett å hente til kl 4, i alle fall omkring der. Og vi leverer litt før 8, så vi har fine arbeidstider da. Men så bruker vi stort sett hver kveld til å jobbe da, når ungene er i seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå