Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 I alle fall: vil dere fortelle virkningen dere opplevde?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Hahaha...! Huff, ja, nesten alle gangene har jeg blitt dårlig og spydd som en gris... Ikke veldig stor suksess her i gården nei..........
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 jepp, da jeg var tenåring! Ved et tilfelle fikk jeg latteranfall, ved de andre følte jeg meg nedstemt og kanskje en smule redd.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 fikserte helt på en reklame engang. Satt å glana på den i en time, midt i byen så ikke å selve reklamen, men en liten rød bil laaangt bak på bildet Etekick.. kunne kverke et helt brød på få miutter Tørrhetsfølelse i munnen, og motsatt =P
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Samme som de over, men hovedvirkningen er vel at du blir litt sløvere og likegyldig. Anbefaler det ikke egentlig.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Røyka endel i tenåra (ti år siden nå), og likte den deilige laid-back følelsen og at det var så digg å høre på musikk. Og morsomt å se film/tv, kunne le av det utroligste, husker en gang jeg var overbevist om at Fredrik Skavlan var en ond mann som sendte masse spydigheter til gjestene sine og ga hemmelige signaler til oss seerene om hvor teite de var.. helt til jeg så det i reprise og det var heeelt anderledes. Mao så likte jeg hvordan sansene endres, og hadde nok sagt jatakk til en rev idag om jeg ble tilbudt
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Ja flere ganger. Merket absolutt ingenting noen av gangene så tilsutt gadd jeg ikke lengre
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 Ja, mange ganger. Hasj funket nesten aldri på meg. Grønt derimot... Huffameg. Første gangen fikk jeg tidenes noia. Lå i senga og hørte på hjertet mitt som om det var på surround sound i rommet! Trodde jeg skulle dø. Bortsett fra den ene gangen gikk det stort sett greit. Nei, nå lyver jeg! Herregud. Hang mye med en hardcore røyker fra Australia for noen år siden og han røyka det alltid rent (altså ikke blandet med tobakk). Fy faen. Hele kroppen min var fullstendig lammet! Klarte ikke å løfte på armen engang. Helt jævlig. Endte med at han måtte bruke to timer på å roe meg ned. Ikke kult i det hele tatt! Ellers var det jo ganske morsomt når jeg fikk lættis. En gang lo jeg sammenhengende i mindt en time av en dårlig punchline på Under samme tak! Hahaha. Ler enda av der.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Utallige ganger.. Blir tørr i munnen, kan få ete-kick, litt lett i hodet, ekstra følsom kropp (utvendig) og tenkte annerledes. Dypere - fant mange svar på mange ting som man dessverre ikke husker så godt hvis man ikke skriver det ned. Kan være vanskelig å huske hva en holder på å snakke om, og stoppe midt i setninga for så å spore av og fortsette med noe annet:) Lever seg VELDIG inn i tvn - husker jeg hysja på Scully fordi hun bråkte og der stod et stort monster rett bak døra:) Alt er litt mer moro:) Those were the days:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 Hehehe. Jeg vet nøyaktig hva du mener, 23:12! Tror jeg trøkka i meg tre poser med Maltesers på et tidspunkt... Jesus.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #11 Skrevet 18. juni 2010 Ja, tre ganger! Den første gangen fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg gikk rett hjem og la meg til å sove! Den andre gangen merket jeg veldig lite, så og si ingenting. Men, den tredje gangen derimot! Da trodde jeg at jeg skulle dø, bokstavlig talt. Hjertet mitt hamret som bare pokker, jeg fikk skikkelig dødsangst (!!) og ble veldig paranoid. Jeg så (faktisk) masse fæle ting inn i hodet mitt. Helt sykt! Har aldri vært så redd som da. Hadde heldigvis (heh) en kompis på siden av meg som er (eller var..) en dreven hasj røyker, som lo og lo og lo, og prøvde og roe meg ned med at dette går over etter noen timer. (Noe det heldigvis gjorde også!).
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #12 Skrevet 18. juni 2010 ..Ja, også følte jeg meg skikkelig tung i kroppen, bena mine kjentes ut som to store murstener! Ble også veldig tung i hodet. Kjente også at jeg fikk noe svære poser under øynene! (Ikke særlig pent) Klarte heller ikke å si noenting. Når kompisen min spurte meg om noe så var alt jeg klarte å si var: jeg vet ikke.. jeg vet ikke.. ja.. (Ble rett og slett dum!) ano 23.16
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #13 Skrevet 18. juni 2010 Hahaha! Jeg ler meg ihjel, 23:16 Sorry, jeg skjønner at dette er et traume for deg, men jeg det er morsomt allikevel! Heheh.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #14 Skrevet 18. juni 2010 Hahaha, nå husker jeg vitsen! Venninna til ho eldste dattera la seg på senga for å vente på at Patrick Swayze-plakaten som hang i taket skulle falle ned på ho. Er det mulig! Hihi. Vi snakker hikstelatter.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #15 Skrevet 18. juni 2010 23.20: hehe, gleden er på min side! Men, det var (!) faktisk ganske så traumatisk, ja. Jeg så for meg innleggelse på sykehus og alt der jeg lå i sofaen med dødsangs og stein som bare juling. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå