*søtesmå* Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 ... med en ukulele for en stund tilbake? Ikke Jason Mraz, men minner kanskje om ham. Tror han var fra Hawaii...
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Eneste ukulelesangen i det siste jeg kommer på er Scared of heights - Espen Lind.
*søtesmå* Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 Ekke han. Kjenner til den også - og liker den. Men denne artisten mener jeg bestemt er fra Hawaii.... (Kjenner at usikkerheten kommer og tar meg nå..)
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Israel Kamakawiwo Ole? Han er hvertfall fra Hawaii og spiller ukulele. Spiller hvertfall Somewhere over the rainbow. Nydelig.
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Men den er jo ikke ny. Tenkte også på den, men den er minst 10 år gammel. Kanskje du følte han var fra Hawaii fordi du har sett 50 First Dates, som foregår på Hawaii og hvor den sangen spilles på slutten?
*søtesmå* Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2010 Ikke den jeg mente heller... Men samtidig hørtes det veldig kjent ut med Somewhere over the rainbow:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå