Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Har kjøpt den fra garnier, har aldri prøvd det før. På flaska står det fargen kommer etter 3 timer!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Selvbruningspray er selv bruning i sprayform. Den virker slik at den sprayer et jevnt tynnt lag som gir en gylden brun farge etter noen timer. Det er lurt å bruke en skrubbekrem for fjerne døde hudceller og bruke en fuktighetskrem før du sprayer deg. Det finnes jo utallige merker men jeg synes faktisk en rimelig fra Lore'al er den beste og mest naturlige av de jeg har prøvd. Garnier sin er ikke så aller værst den heller. Husk å påføre et tynnt lag med sirkulerende bevegelser. Vil du ha en sterkere farge gjenntar du samme prosedyre dagen etter. Du vil da ha en gylden hud i en liten uke. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 takker:-) men hva er det som i teorien skjer i huden? blir den stimulert til å produsere melatomer.. kommer fargen "innen i fra"?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Jeg synes det ser på fake og stygt ut!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Nei det tør jeg påstå at den ikke gjør. Det er jo en slags make-up som det skjer en kjemisk reaksjon når du får den på huden. Det påvirker verken pigmenteringen eller aldringsprosessen og er derfor ikke skadelig for huden mer enn annen sminke.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 tenk om jeg får en allergisk reaksjon:-p får teste på en liten flekk først. en plass ingen ser:-) til deg som syns det er stygt, norsk vinter blå hud er ikke så sinnsykt sexy det heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå