Venter tvillinger Januar13 Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Var hos jm i dag og hu sa at hodet er festet nå.. 38+1. Men jeg synes ikke magen har synket noe jeg.. Trenger kanskje ikke synke?
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Den synker, men som hos deg så synes ikke jeg heller at det er synlig... Men legen sa at sf-målet mitt hadde nok vært høyere også hvis babyens hode ikke var festet.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2010 da har ikke magen synket her... sf målet i går var høyt oppe.. jm måtte måle 2 ganger for å sjekke om det stemte.. ligget under streken og nå lå jeg langt opp
minimimmi Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Vet dette er "gammelt" Men skriver her jeg også. Vært på kontroll på sykehuset fordi de ikke fant ut om hodet eller rumpa var nederst på timen i forrige uke. Det var torsdagen. Men da jeg kommer på sykehuset idag så sier jordmora med èn gang hun tar borti meg at hodet er ned og det er festet. Jeg ble litt sjokka, hun tok knapt borti.... Sist kontroll sleit og dro jordmora noe forferdelig og siden hun ikke fann ut av det så skulle jeg få UL. SF-målet var skikkelig høyt sist. Men tror magen har sunket biiiittelitt siden forrige uke... Om det ikke er rein innbildning..... Jordmora sier at jenta mi kanskje er lang da, siden magen er s høy. Vet ikke jeg.... Magen din da julinurk2010?? Har den sunket noe mere?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2010 Synes ikke magen her har synket noe i det hele tatt jag.. Her er bloggen min,kan se om du/dere synes den har synket noe... http://wenchehelene.blogg.no/1277048412_magebilder_fra_uke_8_.html
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Nei den var ikke sunket så veldig mye nei... Men den synker nåkk skal du se! )
minimimmi Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Skjønner hva du mener, rart at magen din ikke er lavere! Min har ivertfall fått litt nedoversvong nederst. Men min er også relativt høy. Spent på hva SF-målet mitt er da, det målte de ikke på sykehuset. Men er det samme dama som har målt magen din hver gang? Veldig stor forskjell på vertfall legen og jordmora mi. Men mange sf-mål går jo mye opp på slutten. Men den grønne "grensa" øker jo også... Hmmmm Forresten veldig fine magebilder! :-D Jeg har tatt altfor få.... Ska ha en real fotoshoot nå :-P :-)
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 Først vil jeg bare si: Wow, kjempeflott mage!! Jeg kunne ikke se at den hadde sunket, men det er gjerne ikke like drastisk forandring hos alle. Jeg ser som sagt ikke noe forandring hos meg. Jeg synes det noen ganger og andre ganger ser den likedan ut. Slik var det i forrige svangerskap også og da følte jeg ikke magen sank før babyen var på vei ut
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2010 har hatt 3 forskjellige som har målt sf-måla.. Men som de sier,de måeler litt forskjellig men det sku vist bare utgjøre 0.5-1cm forskjell... Hu som målte meg nå målte 2 ganger,for hu synes det var et stort hopp.. men fikk det samme da og. Takk.. Knipser hver uke jeg..Hehe.. Vet jeg kommer til og angre som en hund hvis ikke jeg hadde gjort det.. Moro og se tilbake på med åra
Pinklady og Amalie Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 Min mage sank ikke sist. og hode var festet i 1 mnd i hvertfall. Ikke sunket enda med tolv dager igjen til termin. Men nå er ikke hode fast heller da.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2010 Podi *jente 07* jentespire 10* Takk Er kanskje som hu ene over her sier at Vesla her kan være lang av seg at hu fyller opp hele magen og at den ikke vil synke noe spes.. Pinklady og Amalie Kanskje ikke magen synker i det hele tatt her da.. Samme for meg det hvis ikke den må det før fødsel...
* en liten prinsesse * Skrevet 21. juni 2010 #12 Skrevet 21. juni 2010 Magen min sank ikke før selve fødselen, selv om hodet festet seg noen uker før fødsel.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2010 Da er det ikke noe "must" vist nok jeg er den som er vist nok stikk motsatt av de aller fleste gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå