Gå til innhold

Noen som driver med drømmetydning her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste drømt mye om død og sykdom.

Da er det konkrete personer jeg kjenner som blir syke eller dør i drømmene mine. Lurer på hva dette egentligt betyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. Å snakke med en død slektning betyr hell. Hvis den som er død snakker bare til deg, må du høre etter. Du vil helt sikkert høre noe viktig. Denne drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig.

Drømmer du om en sykdom må du slå opp på den sykdommen for å få vite hva den symboliserer.

Skrevet

har hørt at død ofte betyr en ny begynnelse på noe, at man skal i gang med noe som forandrer livet man nå lever. Fx at man starter på ny skole, flytter etc

jeg har selv drømt at familimedlem har død,desverre var jeg sanndrømt og personen døde faktisk to måneder etterpå slik jeg hadde drømt...

Skrevet

oh oh.. jeg drømte om en gul svær edderkopp som satt på arma mi, jeg måtte dunke den mot en murvegg så den ikke stakk meg..

anyone?

skal ikke stjele tråden altså, men bare litt :)

Skrevet

Alle edderkopper unntatt en tarantell symboliserer alltid hell.. Klatrer en edderkopp oppover veggen vil ditt største ønske bli oppfylt. En stor edderkopp betyr mer hell enn en liten.

Fargen gul betyr tro, optimisme, fremgang, intellekt, klarsyn, intuisjon og godhet. Sennepsgul betyr svik, forræderi og griskhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...