Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt med mor & barn undersøkelsen, spørreskjema om influensa. Skulle fylle inn hvilke medisiner en hadde tatt de siste 12 mnd. Jeg har vært gjennom IVF og tok masse hormoner da, husket ikke helt hva de het, så jeg gikk innom forumet for assistert befruktning her for å finne det ut... Da jeg gikk inn der og begynte å lese innlegg fikk jeg en skikkelig a-ha opplevelse:

Her går jeg 5 uker før termin og føler meg tung, og veldig lei til tider. Masse bekkenløsning og bare håper på at den lille skal komme før tiden... Når jeg leste noen innlegg der inne kom jeg på hvor fantastisk heldig jeg har vært, som faktisk er GRAVID!!!! Alle minnene om måneder som kom og gikk uten at en dritt skjedde, like lite gravid : ( kom tilbake til meg. Alt håpet og alle skuffelsene. Påkjenningen med hormoner. Spenningen etter egginnsett. Blødninger og engstelsen for at ting hadde gått galt....Wow for en tid det var!!!

Hva er vel 5 uker til termin i forhold til tiden som går når en prøver og prøver?!? Føltes mye lettere nå å prøve å nyte det den siste tiden, for vi er fantastisk heldige som om mindre enn 2 mnd har en liten baby i hus!!!

Lykke til med innspurten av livets vidunder alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) ja, vi som klarer å bli gravide er heldige ! mange av oss tar nok forgitt at det er en selvfølge å få kunne gå gravid.. men når vi først blir det klager vi over alt som kommer med en graviditet ....
Skrevet

Takk for påminnelsen :-)

Jeg prøver også å tenke at det mest sannsynlig er siste gang jeg er gravid, så nyter sprelling, redebygging og all oppmerksomheten som man får for den fine magen :-) Etterpå er jo magen ikke så mye å skryte av! haha...

Vi er heldige!!! Å være gravid er digg! Til tross for vann i kroppen, bekkenløsning og ventetiden på slutten :-)

Takk igjen!

Skrevet

Jg har ventet på dette innlegget en god stund nå!!

Er av og til på "bli gravid" for å se hvordan det går med de jg ble kjent med under prøvetiden.

Det å være gravid er ikke noe vi kan ta for gitt!!

Skrevet

Takk for den!!!!! Trengte en sånn her i dag kjenner jeg.. helt på felgen med termin i dag.:) Fryktelig heldig er vi:)

Skrevet

Kjempefint sagt, jeg er så hjertens enig, trenger en påminnelse innimellom når jeg går og klager over tung kropp, bekkenvondt, halsbrann, hovne føtter, dårlig søvn etc.. Det er jo bare småtterier som man vet går over, og det er jo SÅ verdt det!!! takk for påminnelsen<3 Og lykke til til deg også!

Skrevet

Vel sagt!

Har to nære venninner som trass fleire års prøving ikkje har fått til å bli gravide, og ser på nært hald kor slitsamt og leit det kan vera.

Og gravidplagene går jo over!

Lukke til iinnspurten, folkens!

Skrevet

Har kjent mye på den, gitt - søsteren min holdt på med utredning for infertilitet da jeg plutselig oppdaget at jeg var gravid igjen - gjett om jeg hadde mange ville drømmer om at det "egentlig" var hennes barn osv... Nå er hun heldigvis også gravid etter vellykket IVF, så vi driver med skikkelig familielykke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...