Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Vi bygger garasje, og har lyst å bli ferdig men når er det greit å begynne å bråke liksom? Bor i veldig tettbygd område, og er redd for å komme på kant med naboene..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Ja, hadde det vært søndag derimot.. men hva vet jeg? Kanskje dere burde sendt ut nabovarsel? :-D
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Hvis noen naboer ikke synes det er greit må de være rimelig spesielle. Synes dere kunne begynt tidligere også jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 lørdag er arbeidsdag, da skal man kunne gjøre slike ting for når ellers skal det skje?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Takk for fine svar, nå blir det ikke fullt så skummelt å gå ut og bråke imorgen. Mannen min er enig med dere, men jeg er paranoid android HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Desverre så er det helt greitt JEg synes ikke det er greitt, siden jeg liker å sove leeeenge om jeg kan, men det er ikke urimelig tidlig i forhold tl vanlig skikk og bruk. hadde en nabo en gang som klippet plenen hver søndagsmorgen i 9-tiden rett utenfor soveromsvinduet mitt jeg... den var på kanten synes jeg
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Jeg hadde nok begynt klokka ti jeg. Det er kjipt å bli vekket lørdag morgen, men lørdag er arbeidsdag for mange. Dessuten er det umulig å ta hensyn til alle hele tiden. Søndag ville jeg derimot ikke verken banket eller hamret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå