Ugl@ Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Det regner hoisontalt her nå, tempen er på 6-7grader og hadde det ikke vært for alt det grønne så kunne det like gjerne vært oktober/ november vær. Jeg vil ha sol og minst 20 grader takk!! Er virkelig det for mye forlangt i midten av juni??? Skikkelig gretten!!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Sommeren leker gjemsel. Jeg har finni ut at det er to vintre i norge, en hvit og en grønn :-)) hehe
Rampongi Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Skulle tro du var naboen min.. vi har helt rævva vær her også. Det er omtrent stiv kuling, bortoverregn og kaldt.
Mille** Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Naboen min også. Regner, blåser og er 8,5 grader ute. Kjipt når man faktisk har SOMMERferie! :o/
Ugl@ Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2010 Rævva vær er rett betegnelse ja, og de som kom med påstanden: "Det finnes ikke dårlig vær, men dårlige klær!" kunne jeg godt tenkt meg å stappa orden ned i strupen på igjen nå...for ja...det finnes MØKKAVÆR! Så til de grader også....etter en vinter der man enten måtte leke fyrbøter for å holde varmen eller fryse ræva av seg så trenger vi sommer her!! Men neste år får hus være hus, da skal jeg til "syden"...så får prosjekta bare være prosjekt....knurr....
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 8 grader og sidelengs regn her også.... Er så lei nå!
ellen-propellen Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 Skjønner ikke hva dere klager over. Jeg satser på en flott st.hans i år.Uten pledd og fleece dresser:) Endelig er sommeren tilbake i sør norge:-D jippi
Rampongi Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Å hold smella på rei ELLEN F! leses med humor
Villa Perlesukker Skrevet 19. juni 2010 #11 Skrevet 19. juni 2010 Det er ikke så bra i Oslo i dag heller men i morgen og resten av uka skal det bli bra hihi.... herlig.... Jeg synes du burde så sol snart [email protected] masse varme solstråler din vei...
Ugl@ Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 19. juni 2010 Ser det er meldt litt bedre over helgen, takk og pris for det.
ellen-propellen Skrevet 19. juni 2010 #13 Skrevet 19. juni 2010 Dere skal få masse varme tanker av meg og,men jegt sender ikke bort noe sol. Etter 7 elendige st.hans'er er det på tide med en fin sommer her sør og.Vi har ikke vært bortskjemte de siste 7 årene ang sommeren,og nå er det vel vår tur igjen? *håper,krysser fingrene og ber om en fantastisk sommer her sør*
camilla^ Skrevet 19. juni 2010 #14 Skrevet 19. juni 2010 Jeg har bestilt sol og varmt fra mandag for da har jeg ferie, hagen min trenger å vannes litt nå før ferien min starter.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 19. juni 2010 #15 Skrevet 19. juni 2010 Har lurt på det samme selv.. I trønderlag har vi ikke sett mye til sommeren i år nei. Skikkelig stusselig synes jeg. Sønnen min har ikke bada i bassenget sitt enda, og det er noe han pleier å gjøre i mai. Også har han bare gått i shorts 3 ganger.. Er det sol er det alltid en kald vind som gjør at man fryser.. Håper for all del det blir sol snart. Er møkka lei regn og 9 grader.. Blææh!! Leste på adressa at en spåmann spådde finvær de to siste ukene i juli og to første på august. En hel mnd å vente på sol og varme.. Sukk..
Ugl@ Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #16 Skrevet 19. juni 2010 Erfaringen tilsier at en dårlig juni ofte gir en finere sensommer om ikke annet....og de siste sensommerene har jo regnet bort mer eller mindre her i hvertfall...så det er håp om at det kansje blir bedre i år da...men kjipt å vente ja. Står mellom å reise bort, men da svir vi av penger som er ment på et prosjekt vi har...så lurer på å ha is i magen og heller vente, blir det for ille kan vi heller reise i starten på august en uke eller to siden vi har to ferie uker da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå