Rampongi Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #27 Skrevet 18. juni 2010 ah.. så du har drivi å lura her ja. Sikkert like greit. Tror jeg burde ta meg en pause selv jeg. Enkli artigist når vi ser hverandre begge to ja, men skjønner behovet for å være anonym også AHh, et fremmed vesen og Ina på sydetur, hørtes ut som en god historie. Oppdater meg når du kommer hjem. Ellers så vurderer jeg å legge meg langt under dyna å lese en bok, det regner høstvær og blåser som om det er november og jeg er så innmari lei av det været.. blæh. Men nok om det og mer om noe annet.. Så artig at du og Banandamen her er naboer da gitt snodig!
ConsuelaBananaHammock Skrevet 18. juni 2010 #28 Skrevet 18. juni 2010 Hehe, man vet aldri!!! Om du går på marknadsdagene så er jeg hårmodell for Ramsvik den dagen. Da kan du få deg en god latter med andre ord! X-D
ConsuelaBananaHammock Skrevet 18. juni 2010 #29 Skrevet 18. juni 2010 Argh, postet for tidlig. Blitt så gråååådig opphengt i å trykke vekk anoknappen, den irriterer meg Så du skal til syden du ja! Finnes ikke misunnelig det er jo så varmt og fint her, enn godt at man ikke trenger varmt teppe på kvelden nå mer :/ hehe.. Rampen, bøker er en genial ting så lenge man greier å stoppe å lese innimellom. Hehe... Begynte på en bok her om dagen, 365 sider. Unnagjort på 2 kvelder. blir så hektet og heeelt i min egen verden. Totalt asosial med andre ord, men litt godt det også innimellom )
Voilà Skrevet 18. juni 2010 #30 Skrevet 18. juni 2010 Jeg lurer rundt, vettu;) Må jo se hva som foregår (fåregår??) i den virkelige verden^^ Behovet for å være anonym har vokst siden denne tiden i gjor. Dessverre. Menmen, funnet ut at det ofte er artig å være anonym - bare så teit så mange andre er det:P Jeg skal oppdatere deg om min lille utflukt til varmere strøk. Om jeg finner veien hjem igjen, så klart;) Jeg ser faktisk rosa skyer atm! Betyr ikke det at det blir fint vær i morgen? Jeg kan blåse noen over til deg i så tilfelle. Aften rød gjør morgen sød? Hm! Ikke værst å treffe nabodamen på DiB da. En smule creepy kanskje, men artig! Bare så utrooolig frustrerende at noen vet hvem jeg ca er, og jeg aaaner ikke hvem hun er! Hoho
Voilà Skrevet 18. juni 2010 #31 Skrevet 18. juni 2010 Godt du ikker er misunnelig! Jaa, og like godt at vi IKKE måtte fyre i ovnen i dag. Djiiizez! Brr! Når er det marknadsdager?
ConsuelaBananaHammock Skrevet 18. juni 2010 #32 Skrevet 18. juni 2010 Neste helg Grugleder meg kan man si. men skal bli godt å få fixet håret igjen, det er bare villt nå om dagen. Har blogg, kanskje du har sett meg? http://maritha83.blogg.no/
Voilà Skrevet 18. juni 2010 #33 Skrevet 18. juni 2010 Nå kunne jeg kommet med en forferdelig skrekkhistorie fra da jeg var modell, men jeg skal kanskje vente med den? Du blir sikkert så fin atte! =) Hm, du ser egentlig ikke kjent ut heller. Likevel VIL jeg kjenne deg igjen! Har du søkt ambulanse på Os vgs?? I så fall får du mye med meg å gjøre om du kommer inn!
Voilà Skrevet 18. juni 2010 #34 Skrevet 18. juni 2010 Trekker tilbake "mye".. Du får en smule med meg å gjøre! haha
ConsuelaBananaHammock Skrevet 18. juni 2010 #35 Skrevet 18. juni 2010 Fusa vid. Jeg hadde laaaaaaaaaaaangt svart hår før da, ikke lenge siden jeg fikk det fjernet! hehe... Har vært hårmodell før og kom hjem igjen med kort, KNALL lillarosa bob! hehe... Men har også vært med hvor jeg ble fornøyd. Tror ikke de skal gjøre så mye mer med håret mitt enn å klippe det kortere på sidene, og farge/stripe det igjen. Håper jeg da Om du er 20 så er jeg jo en del år eldre enn deg, så ikke rart vi ikke vet hvem hverandre er Og Os er jo så shcvææææært! ^^
Voilà Skrevet 18. juni 2010 #36 Skrevet 18. juni 2010 ÅÅ, visste ikke at de hadde det på Fusa?! Krysser fingrene for deg uansett! Hey, du har vel ikke en søster/tvillingsøster som heter... Eh, Mona?! Jeg har jo søstre på din alder... Hm! Jeg håper de har kontroll på håret ditt da;) Håper det blir fiint i alle fall=) Hehe, Os er VIRKELIG gigantisk ja! Eh, ja!
ConsuelaBananaHammock Skrevet 18. juni 2010 #37 Skrevet 18. juni 2010 Nytt fag der ute Hehe... Nei har ingen tvillingsøster, skulle gjerne hatt det da! Nej, nå er det natta for meg. Tipper det blir sent på meg i morgen så det er best å få de timene på puten jeg kan før ungene vekker meg i morgen før fuglene fiser God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå