Gå til innhold

Frisk liten guttebaby i magen!! :D


Baby Bliss

Anbefalte innlegg

Ja, så har eg óg vært på ordinær UL og fått vite at eg skal ha en frisk liten gutt!! Hadde tidlig UL i uke 12 (er no 18+4), men det var noe helt annet denne gangen! Det har plutselig gått opp for meg at eg er gravid! :)

 

Herlighet for en aktiv krabat!! Men litt sjenert også, for han hadde hendene oppe i ansiktet nesten hele tiden slik at det ble vanskelig å få et skikkelig profilbilde. Det hadde han på tidlig UL også... Hadde en veldig flink og tålmodig lege! Eg måtte spise en sjokolade for å få han til å snu seg eller ta ned armene... Hihi, han er allerede sta!! :)

 

Det viktigste er at han er frisk og rask!!

 

Har kjent det sparke i et par dager no, så man kan vel trygt si at eg flyter på en rosa sky for tiden! Eg og kjæresten min har bestemt oss for at han skal hete Sverre! :)

 

Det var en liten oppdatering fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :)

 

Jeg var på UL i dag og der fikk jeg se en veldig livlig liten gutt som også var veldig sjenert. Han holdt hendene forran ansikte slik at det ikke ble noe bra profilbilde. Men det viktigste var nok at han så veldig frisk og aktiv. :)

 

Det finns nok en rosa sky her også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk...! Og gratulerer til deg óg!! Blir spennende meg små gutter! :)

 

Stemte magefasongen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi. Jeg var på UL i går, og der så jordmor en frisk liten gutt som var veldig aktiv. Det var en fantastisk opplevelse for både meg og min kjære. vi fikk 8 bilder av den lille, og koser oss med å titte på de å tenke på at han er vår. fantastisk <3

kjenner ikke noe særlig liv enda, men håper det kommer snart. Jeg er 18 fullgåtte uker på lørdag. Har termin 27.november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preggie Sue:

Mage fasongen min stemte bra. Jeg er egentlig litt lubben fra før av, men nå har jeg utrolig fin midje og magen bare tuter fram. Det er ikke enkelt å se bakfra at jeg er gravid ;)

 

Hvordan ser din mage ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...