Gå til innhold

Til dere som har greie på tatoveringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt å bruke ca 5-6000 på en ny tatovering på ryggen. Trenger å dekke over tenåringssyndene mine :-)

Men, jeg aner jo ikke priser og sånt, så det jeg lurte på er om noen vet sånn ca hvor "mye" man får for den prisen? skal ikke ha farger, og ikke så veldig mye detaljer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvilket studio du har tenkt å bruke det, prisene er jo ganske så forskjellige mange plasser.

Men jeg vil tro at du får en ganske stor for den summen :))

Skrevet

Om du skal dekke over noen gamle tatoveringer? så bør jo en artist se på hva du har fra før og prøve å tegne noe til deg som kan passe.

Jeg betalte over 4000.- for en halvsleeve for noen år siden, og den ble det brukt omtrent 5 timer på. Prisene er litt varierende og som du selv er inne på. Det spørs hva du skal ha og hvor mye "mønster" det skal være.

Tenker du en sort tribal er jo det mindre krevende enn feks et digert bilde av buddha, om du skjønner hva jeg mener..

Sommern og høsten er tid for tattoo-messer, så det skulle ikke være vanskelig å finne en god tattoovør.

Jeg anbefaler Jimmy Duvall og Marius Meyer, Invictus Tattoo i Oslo. Elton på Flaming heart i Trondheim og Linn på Mythos/Flaming heart i Trondheim.

Sjekk ut hjemmesidene deres og se om du finner noe du liker.

Skrevet

Ja, jeg har sånn halvveis avtale med en tatovør om en kikk på den og hva som kan gjøres, men har et par tanker om hva jeg vil ha allerede nå. Tenkte derfor at jeg kunne høre litt her først :-)

Tribal er i alle fall helt uaktuelt, det er det som er synden min, så den skal gjemmes bort :-D

Takk for tips, skal ta en kikk :-)

Skrevet

enig med deg der. Jeg svarte forresten rett over her.

Tenk litt på hva du vil ha og google i vei. Jeg finner masse jeg kunne vurdert i allefall.

Lykke til i jakten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...