Gå til innhold

Herregud jeg ser ut som jeg er i puberteten igjen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff har fått så sinnsykt mye kviser dem siste dagene. Både i ansiktet og på ryggen. Jeg har aldri vært plaget med uren hud heller. Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og:( også på ryggen da,har aldri hatt en kvise der før. Har fått kontroll på ansiktet med å bytte hudprodukter til fet og uren hud. Bruker en leire rens og rense maske noen dager i uken, det hjelper:) Men ryggen er det værre med siden jeg ikke får smurt meg der.

Drikk mye vann og spis lite usunt fett og sånt. Men er hormonelt så håper det går over igjen:)

Skrevet

Helt håpløst.. Har prøvd alt tror jeg. Men hører vel med.. Tror jeg skal bestille meg time til hudpleier på mandag bare for å få noen tips og får at jeg skal føle meg litt bedre. Kvisene på ryggen er jo kjempe vonde også :(

Skrevet

Du skulle ha prøvd M.D Formulations. De har kjempegode produkter for urenheter i huden, og de brukes i hudpleiesalonger. Produktene gjør at huden puster og blokkeringer i porene fjernes.

Det er veldig kostbare produkter, men jeg har produktpakker som jeg selger til en veldig rimelig penge. Ta gjerne kontakt via mailen på finn.no

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21561909

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...