Gå til innhold

Noen synspunkter på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om 2 uker, gubben skal på utdrikkningslag i morgo, har sakt til han at han må kjøre selv, de skal ha felles buss, ikke drikke osv.

Men egentlig vil jeg at han skal holde seg hjemme i morgo, anner jo ikke om det er dekning på telefon der de skal langt ute på landet.

Er jeg urimlig?

Vi var på fest forrige helg sammen, han fikk drikke mens jeg kjørte bil.

Så han har fått festa som han vil til nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke "nektet" han å dra så lenge han hadde sjekket telefonen sin ofte å eventuelt dratt hjem om han dro et sted uten dekning.

Skrevet

nei, absolutt ikke. det er da helt naturlig og ønskje at bf er i nærheten og sånn passe edru når det nærmer seg fødsel.

Skrevet

Vi ble enige om at samboern ble hjemme de siste 2 ukene før termin og noen uker etter ;)

Men er det en god venn som skal drikkes ut er det jo ok at han drar, men kjører selv som du selv nevner her.

Skrevet

Ikke bestevennen, me skal bare på kaffe og kake i bryllupet.

Men jeg vil virklig ha han hjemme , skal også i familieselskap med de to søskene til den i magen og i barneselskap på søndagen med han minste.

Å kraftig bekkenløsning så kjenner at jeg igrunn trenger avlastning her hjemme, å feste har han fått gjordt som han vil de siste mnd, når det er noen kamerater som vil feste eller bare har grilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...