vimsa .-) på overtid Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 har shoppa masse til babysen idag! heeeerlig å få ting i hus.. har jo det meste fra storesøsknene... men må jo ha litt nytt til denne lille her også! kooooste meg på shopping, men måtte jo ta fire tissepauser, og var helt skutt etterpå.... he he
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Hehehe, kjenner meg godt igjen med alle de tissepausene. Det er nesten tissing mellom hver butikk!! Gøy å shoppe da! Har og 2 barn fra før men de er 13 og 16 så ikke noe arvetøy der gitt!! Men gøy å shoppe nytt da og så er min svigerinne hjemme fra usa på ferie og hun har handlet masse fra henne og svigermor som jeg får når Alexander er kommet til verden.
M@msen Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 åååå det er gøy å shoppe... Skulle ikke ha så mye denne gangen jeg, men noe må man jo ha, og noe er kjekt å ha, så har gått litt penger for å¨si det sånn, har 2 gutter fra før, men hadde gitt bort alt... Men gøy med noe nytt:) Skal kjøpe madrass idag, også er det bare vippestol igjen:) tar det til uka:) Koselig å kjøpe litt og litt, dagen går litt fortere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå