*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Eldste her i huset har kjøpt seg det i dag.. "Alle" jentene i klassa hennes har det visst. Og da vi var på lekebutikken sa dem at det hadde vært folk nordfra som sa det var helt rensket i butikkene der oppe. Og her får dem ikke neste leveranse før i september. Ikke det at jeg skjønner hva som er gøy med en interaktiv hamster som går i en bane men.... hehe... frøkna på 6,5 syns det er artig, så da er vel det hovedsaken!
Monajenten Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Har aldri hørt om, og jeg har også en på 6,5 år:-O
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 Hadde ikke gjort det før for ett par dager siden jeg heller. Men de er visst sinnsykt populære.. http://www.ringoshop.no/estore/visinnhold.asp?katid=32&ukid=372&side=1
lure Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Åjada, de svinser overalt. Kjøpte en i usa i høst, å før vi skulle hjem var det renset i alle butikker der også. Så da det kom til Norge til jul var det ikke vanskelig og finne julepresang. Her har hun så og si alt og det er det som blir lekt med både av henne og gjester, gutter også.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2010 Så det har vært ei stund på det norske markedet også altså... Bare vi som er litt trege skjønner jeg. Kanskje nå i det siste det har "eksplodert"...hehe... Klassa til vesla hadde "ha med" dag på skolen i går. og 50% av jentene hadde med seg zhu zhu pets.. Vesla er VELDIG fornøyd med sin, hun har bare startpakka, veske og en baby hun da, ja og prinsesseklærne også De er jo søte da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå