Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Det finnes ikke privat ul her jeg bor. Er søkt på ul til uke 19 el 20, om sykehuset har tid da, men er det den eneste gangen man får eller kommer det en til? Kan de se kjønnet så tidig?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Jeg fikk èn ul for å konstantere at jeg var gravid. Èn ordinær ul. Og en ul fordi jeg kom akutt inn pga en mulig svangerskapsforgiftning. Alt dette de siste 18 ukene...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Ja, dette er eneste UL så lenge du ikke har et risikosvangerskap, eller de oppdager ting på den første ul som må følges videre opp. Ofte ser de kjønn. Men som oftest er det litt usikkert. Uansett, du har ikke krav på å få vite kjønnet. UL er noe som tilbys gravide av medisinske grunner, kjønn har ikke noe med dette å gjøre. Men når det er sagt, de aller, aller fleste jordmødre opplyser kjønnet hvis man spør, og de greier å se noe.,
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 ja, du får bare en med mindre de/lege/jordmor har grunn til å tro at det er noe galt. og ja, de kan se kjønn. kommer helt an på hvordan ungen ligger, men tror det er ganske vanlig å få vite kjønn på det tidspunktet. det er ikke så tidlig vet du. det er halveis og ungen har vært ferdig i mange uker. skal bare vokse litt før den er helt ferdig!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 ul'en er jo for å skjekke at alt er bra med barnet og for å stadfeste termin. hilsen 21:22
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Ja, det er eneste vanlige ul og de kan se kjønn om barnet ligger riktig til. Fikken ekstra ul på førstemann da de trodde han lå i tverrleie.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Takk for gode svar. Selvfølgelig er det viktigste å få vite at alt står bra tilæ med barnet, men ingen kan vel skyte meg for å håpe på at det er mulig å finne ut av kjønnet når man først ligger det og blir bestrålt som et egg. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå