Gå til innhold

Vet dere hvor de selger Peg Perego vogner i vanlige butikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir det mest sannsynlig Peg Perego Pliko på oss!:) Vi har begge falt veldig for denne etter en video vi så på Youtube, hehe:) Må bare finne en butikk som selger den her i Kr.sand..

Er det noen av dere som er fra kr.sand og vet hvor de selger disse? Vet at de har hatt noen Peg Perego vogner på Barneland, men om de har akkurat denne er jeg usikker på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet Barneland har Peg Perego, men de har bare et lite utvalg. Og de er dyre! Jeg skal snart legge ut min Peg Perego Pliko 3 complete til salgs på Finn.no. Men tør ikke selge den før jeg har fått den nye reisevogna jeg har bestilt. Venter den inn om et par uker til... Er avhengig av å ha en lett vogn i ferien...

Pliko'n jeg skal selge er en 07 eller 08 mod. Husker ikke helt. Beige med mørke mørke brune detaljer. Nydelig vogn. Unisex. "Alt" i ekstrautstyr, som regntrekk, vindtrekk. myggnettingen med glidelås, transportbag you name it.... Har til og med et reservehjul! Vogna er hel og ren og pen og kun brukt som reisevogn. Bor i Kristiansand.... Kanskje det kunne vært noe for deg? Penger å spare på å kjøpe brukt i hvertfall...

Skrevet

mener å ha sett dem på barnas hus her i bergen

Skrevet

MAMM MIA08: Hørtes jo helt fantastisk ut!:) Hvor mye skal du i tilfelle selge den for? Vi tar en tur ut på senteret til uka tenker jeg, for å sjekke om de har den, og om de evt kan bestille den inn til oss hvis ikke de har den inne.. Tror jeg måtte kikket på vogna deres først, men om du sier den er ren, hel og pen, så er den sikkert det altså. Alltid bare greit å se før man kjøper noe;)

Skrevet

Hadde tenkt å ta kr 2000,- for vogn og alt utstyr. Da har jeg lagt meg godt under halv pris av utsalgspris i Norge. Tror jeg... Dette er dyre vogner og tilleggsutstyret er kriminellt dyrt! Kjøpte vogna for under 2 år siden og kun brukt den på 4-5 ferier hvert år. Syns den er verdt såpass da. Dersom det er en liten baby du skal bruke den til, så kan du få med en mykbag også. Jeg brukte denne til min baby i denne vogna. Det finnes nemlig en fiffig løsning på at kalesjen kan snus, og voila! med mykbag inni har du da barnet vendt mot deg! Jeg brukte denne løsningen til jenta mi fra hun var helt nyfødt og opp til 6 mnd tror jeg. Bagen har selvfølgelig plate inn bunnen så baby ligger helt flatt.

Ringte nettopp ut på Barneland for å sjekke pris. Og der tok de 4000,-!!!!!! for vogna. Det var classico modellen. Altså den modellen uten vindtrekk og regntrekk. Jeg selger complitomodellen.

Men som sagt, jeg kan ikke selge før jeg har fått den nye vogna mi. Håper den kommer før vi drar på ferie i slutten av mnd. Men har du lyst til å stikke innom og se på Pliko'n en dag til uka, så send meg en PM med tlfnr. ditt.

Skrevet

Hviken vogn har du bestilt da, Mamma mia ?

Nyskjerrig, hehe.

Skrevet

Babyjogger city mini. Nysgjerrigper! He-he...

Skrevet

Ååå, den har jeg også så lyst på !

Hvor har du bestilt den, og hva betaler du ?

Prøvde den på barnas hus - der koster den 2999 uten bøyle. ;Men de hadde bare svart, og jeg ville hatt rød/grå + bøyle.

(Sorry om jeg kupper tråden din, Trollemor)

Skrevet

Bestilte fra Ping Pong. Har handlet vogner av dem før, og er ganske så fornøyd med dem. Bortsett fra at de er så TREIGE!!!! Så ha tålmodighet dersom du skal bestille noe derfra. Sier de 2 ukers leveringstid, så går det fort 2 mnd!

For vogn, 2 forskjellige bøyler og regntrekk, frakt og moms betaler jeg vel rundt 3300,-. Barnas Hus tar vel en 1000-lapp mer. Bestilte på nettet fordi Barnas Hus ikke hadde alt tilbehøret jeg ville ha pluss at jeg trenge noe nytt stæsj til MB min i tillegg. Alltid noe man "trenger"....:)))

Skrevet

Idag var vi ute og kikket på vogner, fikk se både Peg Perego plikoen og Babyjogger city mini. Babyjoggeren så kjempegrei ut, elsker hvordan man slår den sammen f-eks! Men grunnen til at jeg vil ha ny vogn, er at jeg vil ha en som blir ganske rett i ryggen, så ikke snuppa ligger som et slakt i ryggen når hun "sitter" i vogna. Og babyjoggeren så ikke veldig rett ut, så da blir det ikke den.. Hvis den hadde hatt litt rettere rygg, og bøyle, hadde vi nok kjøpt den tenker jeg:)

Peg Peregoen virker superdupergrei! Eneste var at jeg faktisk syntes den var litt "plastic fantastic". Vogna er visst superbra ifølge han som skulle selge den til oss, og jeg har hørt masse MASSE bra om vogna, så er veldig frista til å kjøpe den likevel. Men er den så plastic fantastic som den ser ut? Vil ikke ha ei vogn som kan risiere å knekke om man tar hardt i den, hehe..:)

Skrevet

noen som vet om man får kjøpt Peg Perego vogn med lufthjul? Har en Peg Perego Primo nå. Vognen er super men hjulene er helt håpeløse på alt underlag bortsett fra asfalt syns jeg...

Noen som vet?

Skrevet

Den har bøyle - det kjøpes utenom. De har to ulike ogs faktisk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...