Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Har solgt unna en del babyklær, men med en gang de forsvinner ut døra her blir jeg super deppa. Hehe. Angrer som bare det. Syns jeg solgte for billig, samt at jeg burde gjemme det. Huff, drukner jo i klær om man skal ta vare på alt. Tar vare på spesielle ting da. Hva gjør dere andre?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Tar vare på et og annet plagg, gir bort resten.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Akkurat gitt vekk en haug til en venninne, spart på et par plagg. Også skal mor til podens kompis få endel til sitt barn. Ja, det er temmelig sentimentalt når det står på he he
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Godt å høre. Selger jo ubukte ting til en tier, hehe, så har det kostet mange hundre. Litt surt å da.... Men det er jo bare klær.. hehe litt sentimental for tiden. Ender jo på Fretex om noen år uansett. Hehe
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Hvor mange dager tar der før det går over og det er glemt da? hehe, kan jeg ringe å si at jeg angrer på handelen... hihi.... vil liksom ha 500 plagg i kjelleren.. huff
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Ja det er kjempe trist.Jeg har også solgt endel på finn,og syntes det er godt å få rydda unna,men trist hver gang.Får jo knapt noe for det heller,enda klærne er som nye!Irriterende at folk tror alt er "gratis".Hadde hellergitt det bort til noen kjente om dem trengte det,men desverre ingen nå. Men jeg har også spart på det første ungane brukte:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Jeg syns det er deilig å få det ut av huset og få ryddet. Vi skal ikke ha flere. Har tatt vare på noe. Gir alt bort. Om du syns det er så dumt å selge det billig kan du jo bare gi det bort. Mange innsamlinger over alt og mange som trenger det. Jeg får en god følese av at andre som trenger det mer enn oss får nytte av det.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 Ja jeg har gjemt en stund. Men det drøyer med slektninger som skal ha barn. Så da er det dumt å gjemme for lenge. Ja syns folk er litt griske, de skal ha alt for en tier. Skjønner at man ikke får halv pris altså. Jeg har bevisst begynt å kjøpe klær på Finn jeg nå, har fått masse fint til en billig penge. Så dersom alle gjør det, går det kanskje opp i opp. Jeg selger for 10 kroner stykke dersom de kjøper en god del. For da mener jeg at snittprisen er grei. Men alle gribber til seg de 7 peneste plaggene og ferdig med det. Da er jo hele poenget borte. Argh... hehe, men som sagt det er jo bare klær. Skal komme over det. Buhu
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Ja jeg liker også tanken på at det kan gis bort eller selges veldig billig til noen som trenger det. Men det virker som det er de mest griske som kommer. Plukker det de vet er verd mest. Ga bort på Finn en gang, da kom det to damer som ikke hadde barn. Spurte hvor gammel jenta som skulle ha klære var. Nei det var til fremtidige barn. Da ble jeg sint da..... hehe Gir dere bort nye fine ullklær også? Det er det som er surest syns jeg. Men de koster jo ikke mye mer enn vanlige klær egentlig....
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 Ja det er bra å få det unna. Gikk gjennom klær som var 8 år gamle en gang når jeg skulle ha barn. Var ikke mye fint der altså. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå