Gå til innhold

Noen andre som har opplevd dette tidlig i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5+6 i dag. For 2 dager siden kom det et par slingser med levret blod (?) (beklager detaljene) da jeg tørket meg etter å ha tisset på do. Med dette fulgte ikke en eneste halv dråpe med blod en gang. Hverken friskt blod, brunt eller lyserosa utflod. Heller ikke kommet noe siden. Livmormunnen er dessuten lukket tett.

Føler meg like gravid som alltid, samme murringene, rykkingen og nappingen nede til venstre som alltid og samme kveldskvalmen. Like oppblåst i magen. (Og like hormonell). Tok tilfeldigvis enda en graviditetstest samme morgenen før dette skjedde og gravidstreken var sterkere enn teststreken.

Har noen andre opplevd slike klumper? Hvordan gikk dette? Jeg går bare og venter på å blø, men det skjer aldri. Har ikke store forhåpninger om at dette går veien. Har hatt 2 SA før, men de startet derimot ikke slik som dette...

Blir så rådvill når jeg ikke vet hva som skjer. Har UL til mandag, men frem til da har jeg jo ikke snøring på hva som skjer inni der... det er veldig trist å gå sånn og vente..

Har noen opplevd noe lignende, uansett utfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt være det er den berømte festeblødningen som noen opplever. En liten blødning i det egget fester seg i livmorveggen.

Siden det ikke kommer mer er det iallefall i seg selv et godt tegn.

Lykke til!!!!

Skrevet

Men det blødde jo ikke i det hele tatt? bare en rød fast slingse (vanskelig å beskrive). Og festeblødning ville jeg i såfall hatt nesten en måned tidligere rett etter befruktning..

Jeg blir ikke klok på denne kroppen min..

Skrevet

Så du skrev den var levret. Så anntok at det var gammelt blod som var koagulert og hadde ligget inni der litt og nå kom ut. Derfor festeblødningsteorien.

Ellers kan det jo være en liten rift eller sprekk, enten fra livmoren som strekker seg og vokser eller samleie ol.

Nesten umulig å si.

Skrevet

skjede inngangen blir fyldigere, da av blod under graviditet. jeg ble så plaget at vi måtte fullstendig opphøre sex frem til slutten fra råd av legen fordi blodet kunne fremskynde fødsel. men dette kan tyde på at du har hatt en festeblødning i løpet av natten eller noe lignende og at når du da står opp og går på do kommer det ut slik du sier som levret blod.

Skrevet

Var på ultralyd i dag og fikk se et lite sterkt hjerte blinke mot meg, så alt var faktisk i skjønneste orden!!! Utrolig at dette gikk greit. Er nå kjempelykkelig og har termin rundt Valentines day;)

Lykke til dere andre, og takk for svar!

Skrevet

Godt å høre! Lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...